Mezunum, 4 yıldır baraj altı kalıyorum. Nasıl motive bir şekilde sınava hazırlanabilirim?

Arkadaşlar mezunum ben 4 yıldır baraj altı kalıyorum her yıl sınava girdim geçen sene arçelikte çalıştım 4 ay sadece sınava çalışabildim ondan önce yine çalıştığım yerler oldu. Ama bu sene hiçbir şekilde çalışmıycam sadece derslerime odaklanıcam. Sizce başarılı olmam için nasıl çalışmam gerekiyor.
Mezunum, 4 yıldır baraj altı kalıyorum. Nasıl motive bir şekilde sınava hazırlanabilirim?
Cevapla