
Yavrumun ileride benim anam üniversite mezunu diyemicek olması üzüyor beni döşldöşl
Gaz vermeyin moralim bozulsun diye sordum fkfkd

İşine yarayacak bir bölümse okey de yaramıyorsa vakit kaybı gibi. 23 ken istediğim bölüme başladım. 27-28 gibi icra etmeyi düşünüyorum. Olaya hep uzun vadeden bakıyorum. Hani 22 ve 30 da o mesleğe sahip olmak arasında benim için tek fark maddiyat. Onun harici 40 ta ikisi de aynı yerde oluyor
Hangi bölüm
okumanın öğrenmenin yaşı yok eğer bu cümleyi kuruyosan hiç birsey yapma yapacak olanların hakkını yeme
peygamber efenidimiz ilim müminin yitik malıdır nerde bulursa almalıdır demişken
kuranıkerim oku diye başlarken ya yaş 30 olmuş bırak bu saatten sonra adam olmaz bizden diyip boş bırakırsan kendine ihanet etmiş olursun hainleride kimse sevmez
Okunur da iş olmayınca üniversiteler de boş iş zaman kaybı artık verdikleri diploma zaten işe yaramıyor işveren bakmıyor bile dayın var mı varsa geç yoksa yallah diyorlar kaç tane arkadaşım var böyle okumuş diploma sahibi ülkede durası gelmiyor insanın bunları görünce lanet olsun zihniyetleri.
haklısın kardeşim bende kastamonu ünv. cografya kazandım :) halbuki gitme konusunda şüpheliyim
Cevap
50Cevap
Kariyer sahibiysen bence okumak biraz psikolojik takıntı gibi bir şey oluyor.
Mesela bende lise mezunuyum.
Hayat şartları el vermediğinden üni okuyamadım.
Ama seneye memurluk sınavını kazanırsam hiç tınlamam. Alırım memur maaşımı keyfime bakarım
Okumanin yasi yoktur. Sirf rahatimi bozmamak icin liseyi 28 yasinda tasdiknamemi alarak acikdan 1.5 yilda bitirdim.. Bnden once basvuranlar hala bitiremedi. Şu an kafaya koysam. Acikdan uni bile bitirim.
Üniversite okumanın daha doğrusu eğitimin yaşı olmaz. Bir bizim ülkedeki insanlar bu yaş olayını aşamadı gitti kendine yatırım yapanlar ne güzel okumasını biliyor.
Bu saatten sonra ne yapıcan üniyi. Eğer ki sırf bitirmek için okucaksan uzak dur. Ama yok güzel bir bölüm ve iyi bir gelecek için okucaksan kolları sıva
kastamonu üniversitesi fen edebiyat fakültesi coğrafya bölümü kazandım, yaşım 35 bende kendi kendime bu souyu soruyorum yanlış mı yapıyorum
Benim akrabam evli ve büyük çocukları var. 40 yaşında olduğu halde 4 senelik uni kazandi. Ben 20 yaşında olduğum halde kazanamadım 🤦🏻♀️
Okuyunca da bi bok olduğu yok applaa kendini geliştirmek isteyen her türlü geliştirir zaten
Okunur neden okunmasinki okumanin ve öğrenmenin yaşı olmaz bence🙂
BiZim fakültede bir amca vardı 60 yaşında puntosuyla üniye gidip gelirdi. Sen hesap et
Okunur hiç bir şey için geç değil kendine güven sen bunuda başarırsın:)
okumanın yaşı olmaz, 35 te mezun olsan 30 sene mesleğini yapacağın bir iş için neden okumayasınki
Bi üniversite bile okumamışsın, püü ne biçim anasın sen. Deniz anası, cahil.. 😁
mümkünse eğer ki ben liseyi bitireyim hemen üniversite yaşıma gelinceye kadar yaş 29 olur
4 senelik bi üniversite oku hatta direj hemsirelik oku mis gibi 34 yaşında meslegin elinde:)
Bu gözler 40 yaşında ünv. bitireni gördü sorun yok devamke
40 yaslarinda lise okuyan insanlar gordum yani okunur
Evet, aslında tam üniversite okunacak yaş 30 da başlıyor.
@dibindibi olgunluk kapsamında dedi aslında çok da mantıklı değil 30 yaşında üniversite okumak
@serdaryildirim5631 Ben 30 yaşından sonra okudum ve mezun olur olmaz iş sahibi ooldum. Çünkü okulu neden okuduğunu daha iyi anlıyorsun.
@dibindibi Bunu anlamanız için önce hayatı anlamanız şart, e pikaçuyla geçen bir ömürdende hayatı anlamasını beklemek abes olur 😂😂
35 yaşında Kastamonu Ünv, Cografya Kazandım :) ama çok tepki aldım
@serdaryildirim5631 Hayat bizim hayatımız, onun senasristi, yönetmeni ve oyuncusu biziz. İnsanlar, kendilerine ait olmayan hayatların üzerinde daha cesur oluyor ve daha kolay konuşup, oyunlar oynayabiliyorlar. Bize düşen ise; ben kendi hayatımda sana göre neyi yanlış yapıyorsum ve doğrusu senin için ne ise ve ne yapmak istiyorsan git kendi hayatına uygula.
Bizim sınıfta 28 yaşında bir hanım ablamız var, baya da güzel okuyor.
Kemal sunal Universiteyi ölmeden 1-2 sene önce bitirmişti
30 olsa ne olacak yani? millet hobi olarak uni okuyor 40 50 60 farketmiyor 30 a takılmana anlama veremedim.
Okumanın yaşı yoktur. 50 55 yaşında bir yerlere gelen var. Daha üstü de..
Ayrıca bu yaş çok geç bir yaş değil.
Öğrenmenin yaşı yok içinde heves varsa tabi ki okunur.
Okumanın yaşı yok 60 yaşında üniversite okuyup bitiren biliyorum 😂
Sınıf arkadaşım 51 yaşında desem?
Her yaşta olur istedikten sonra
çok da güzel okunur hemde
Okunur. Kaçında tıp bitiren var.
Yolun yarısına gelmişin artık ne ünisi ablacım
Okunur. Yaş 30 yolun yarısı derlermiş
Uni okuyunca noluyo sanki
Okumanın yaşı olmaz derler :)
Tekrardan okıycam evet
Yani çabalarsan okunur yani
Okumanın yaşi yoktur..
Oku geç tatava yapma :D
Okumanın yaşı olmaz bence. 🏵️
Okunur niye okunmasin
Tabi ki okunur neden olmasın
30 Yaşına kadar yok mu mezun olman..
üni mezunu olmak cok mu matah bir sey ki
gelirin varsa okunur.
Yaş olmuş 30, bu yaştan sonra üniversite okunur
Okunur
Kırkta bile okunur
olur
Bence bu işlerin yaşı yok kardeşim. Okumalisin
bence okunur sonuçta okumanın yaşı yoktur
Ben okuyorum kanka sende devam et:)
Aşşağılık kompleksi deniyor literatürde buna.
32 yaş kamu yönetimi son sınıf
Ne istersen yap
Okumaya
Sallll😀😀😀
Okunur okumanin yasi yok
Okumanın yaşı yoktur
Okunur tabiki
Okunur
okunur elbet
Okunur
Okunmaz zor olur
Sen okuma boşver KSde takıl işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?