Ben kyk yurduna başvuracaktım normalde kızla erkek yurtları ayrı olmazmı bunlar yan yana kızla erkek yurdu giriside aynı ama yurtlar yan yana yemekhane etüt falan nasıl oluyor ayrımı birleşikmi
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar yanyanami oluyor bunların hepsi bir gittim dipdibe kızla erkek yurdu perde açık olsa yan taraf gözüküyor zaten
Kyk yurtlarında yemekhaneler etütler kız erkek karışıkmı?
yemekhaneler genelde karmadır bunda bir problem yok. etüt karma olmaması lazımdı dedigim gibi. ama karmaysa bile sessizlik olacagından herkes derse odaklanır. okul karma zaten. neden karma istemedigini anlamadım.
erkekleri abaza diyerek dıslamak da ne bileyim bir universite ögrencisine? garip. kaldı ki abaza niye olsun cogunlugu okumaya geliyor. sen de yemegini yersin dogru yurda gidersin. veya etüttde dersler ilgilenir dogruca yurda gidersin sen bakmayınca kimse bakmaz. cok ilgincsiniz ne diyim. okul bitince ne iş yapacaksınız
Şimdi ben bakıyom ondanmi millet bakıyor demeye çalışıyorsun ben kimseye bakmıyorum ayrıca bakmasan bile bir insanın sürekli sana baktığını hissedebiliyorsun hep böyle insanlarla karşılaştığım için universitedede görsem şaşırmam ve haklı olduğumu düşünüyorum zaten çoğu okumaya gelse bile aklı başka yerlerde oluyor mezun olduktan sonrada çocuk gelişim öğretmeni olucam
birincisi sen bakıyorsun demedim. baksalar bile bakma dedim. ikincisi dünyada yasıyorsun her yerde birbirine bakan insanlar vardır. neden baktıgını önyargı olmadan gidip sorabilirsin. şundan bakıyordur bundan bakıyordur diye düşünmeden neden baktıklarını sorabilirsin. 3ncüsü dünya sizin etrafınızda donmuyor. size bakıldıgını sanarsınız oysa bakmıyorlardır belki de. her yerde böyle tabiri de cok dogru bir tabir degil. ogretmen olacaksınız bir sürü veli ile görüşeceksiniz kalabalıga gireceksiniz. sonucta yemekhane de sosyallesme alanıdır. bakmasınlar diye bir şey yok. her yerde bakan bakar. böyle bir kural yok. ya birini hatırlatmısınızdır yani bu cok sacma ögretmen adayı icin cok mantıksız. size iyi günler.
Ben kimseye önyargili davranmıyorum biri bana baktı diyede benden hoşlanıyor damgası vurmuyorum zaten olayın tamamını bilmeden böyle yorum yapman çok saçma zaten biri baksa bile ben herkese arkadaş olarak yaklaşıyorum ama insanların niyeti farklı çıkıyor yapicak birsey yok bunu anlamak içinde çok akıllı olmaya gerek yok zaten
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
kyk yurdunda etütler kız yurdundaysan oradadır.
Ama ana yemekhaneler karışıktır
Kızla erkek yurdu yanyana birde ayrı bir blok var ordada yemekhane ve etüt varmış ama nasıl bilmiyorum girmedim karışıkmi ayrımı acaba
etüt fazlası var o zaman. bazı yurtlarda etütler hangi blokta kalıyorsan orada.
ne olacak ki sorun mu senin icin?
Ayrı olsa daha iyi olur zaten böyle karmadan bir farkı kalmıyor o zaman
yemekhaneler genelde karmadır bunda bir problem yok. etüt karma olmaması lazımdı dedigim gibi. ama karmaysa bile sessizlik olacagından herkes derse odaklanır. okul karma zaten. neden karma istemedigini anlamadım.
Okulla kalacağımız yerin karma olması tamamen farklı şeyler insanlara pek güvenmiyorum çok abaza oluyor ondan
yurttakiler okuldan zaten. garip
Ben bolumumu ona göre seçtim zaten fazla erkek yok
erkekleri abaza diyerek dıslamak da ne bileyim bir universite ögrencisine? garip. kaldı ki abaza niye olsun cogunlugu okumaya geliyor. sen de yemegini yersin dogru yurda gidersin. veya etüttde dersler ilgilenir dogruca yurda gidersin sen bakmayınca kimse bakmaz. cok ilgincsiniz ne diyim. okul bitince ne iş yapacaksınız
Şimdi ben bakıyom ondanmi millet bakıyor demeye çalışıyorsun ben kimseye bakmıyorum ayrıca bakmasan bile bir insanın sürekli sana baktığını hissedebiliyorsun hep böyle insanlarla karşılaştığım için universitedede görsem şaşırmam ve haklı olduğumu düşünüyorum zaten çoğu okumaya gelse bile aklı başka yerlerde oluyor mezun olduktan sonrada çocuk gelişim öğretmeni olucam
birincisi sen bakıyorsun demedim. baksalar bile bakma dedim. ikincisi dünyada yasıyorsun her yerde birbirine bakan insanlar vardır. neden baktıgını önyargı olmadan gidip sorabilirsin. şundan bakıyordur bundan bakıyordur diye düşünmeden neden baktıklarını sorabilirsin. 3ncüsü dünya sizin etrafınızda donmuyor. size bakıldıgını sanarsınız oysa bakmıyorlardır belki de. her yerde böyle tabiri de cok dogru bir tabir degil. ogretmen olacaksınız bir sürü veli ile görüşeceksiniz kalabalıga gireceksiniz. sonucta yemekhane de sosyallesme alanıdır. bakmasınlar diye bir şey yok. her yerde bakan bakar. böyle bir kural yok. ya birini hatırlatmısınızdır yani bu cok sacma ögretmen adayı icin cok mantıksız. size iyi günler.
Ben kimseye önyargili davranmıyorum biri bana baktı diyede benden hoşlanıyor damgası vurmuyorum zaten olayın tamamını bilmeden böyle yorum yapman çok saçma zaten biri baksa bile ben herkese arkadaş olarak yaklaşıyorum ama insanların niyeti farklı çıkıyor yapicak birsey yok bunu anlamak içinde çok akıllı olmaya gerek yok zaten
Karma eğitime karşıyım.
Bunlar yanyana bende çok şaşırdım
Hangi bölüm
Bölümle ne alakası varki kyk yurdunun zaten burda 1 tane var ama yanyana yurtlar
Harbiden bölüm ne alaja aufksugkys
@Hemsiregirl1924 su yüzden sordum eğer İİBF iletişim gibi bölümlerse gitme dicektim
He oldu
Ama yurtları yanana yapmışlar nasıl oluyor yemekhanede diğer yan tarafta
Herkesin ayrı 😂😂
Ayridir muhtemel.