Herkese iyi sabahlar. Yaklaşık olarak hafta önce çalıştığım iş yerindeki mobing ve iş yüküne katlanmayıp istifa ettim. Biraz dinlenip sonbahar ortalarına doğru iş aramayı düşünüyorken aynı pozisyonda ve maaşla bir iş teklifi aldım. Kendimde şu an çalışacak motivasyonu görmüyorum çünkü gerçekten mental olarak oldukça zorlandığım bir çalışma hayatının içindeydim. Kendimi toplayıp işe başlayacağım zaman diliminde karşıma böyle fırsatların çıkacağını pek düşünüyorum. Bu iş ailemin evine çok yakın bir yerde olduğu için benim adıma eski işime göre daha konforlu olacağını düşünüyorum ancak bende motivasyon olarak hazır hissetmiyorum. Kendime ülkede bu kadar işsizlik varken böyle davranma diye kızıyorum sürekli ama hayat neşem bile kalmamıştı yine benzer olunca ister istemez düşüncelere daldım. Sizlere ise sormak istediğim şey siz olsaydınız ne yapardınız?
Güncellemeler
+1 yıl
İşten ayrılalı 3 hafta oldu eksik yazdığım için güncellemek istedim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
İstediğimiz gibi iş yok ne yazıkki hemen bütün sektörler aynı
Maalesef, korkunç bir dönemde yaşıyoruz.
Evet oyüzden düzenli olarak sabr edip para biriktirip kendi işimi kurmayı deniyorum, olurda bir gün becerirsem bir ton not aldım geçtiğim yerleri aynı şekilde yapmamak için
Kabul et ama hemen başlama çalışmaya kendine bir kaç hafta dinlenme payı ver
Pazartesi başlayalım diyorlar.
Sen 3 hafta sonra başlayabilirim de
İhtiyaçları varmış
Senin de dinlenmeye ihtiyacın var
Özel sektörde maalesef “sen” diye bir şey yok. En son kırık ayağımla raporlu çalıştığımda anladım bunu
Hayır demeyi bilmeyince tepene çıkıyorlar. Kendi dediğinin olmasını istiyorsan biraz süre koy sonra başlarım de
Zannetmiyorum böyle bir yaklaşımda olacaklarını, önerin için teşekkürler ederim
Sen başla sonra motive olursun. Baktın olmuyor çıkarsın.
Önceki işinden memnunsan kabul et bence. İş bulmak kolay değil.
Kafanı dinle bıraz hıc bısey senden kıymetlı değil nasibinde varsa o iş sana tekrar başka yerden gelecektir
Sanki ülke yönetiyor. Te Allaaam.
maas ne
3 bin 💔
kanka daha dusugu yok ki
Onlara göre gayet iyi olduğunu iddia ediyorlar bana kdkdkv sinirlerim bozuldu yine
ben sana 5bin verim sekrrterim ol
Pff uzak dur ya
neden isi sormak yerine bunu dedin?