Yeni işe başlamadan dinlenmek istedim ama bir teklif var, siz olsanız ne yapardınız?

Herkese iyi sabahlar. Yaklaşık olarak hafta önce çalıştığım iş yerindeki mobing ve iş yüküne katlanmayıp istifa ettim. Biraz dinlenip sonbahar ortalarına doğru iş aramayı düşünüyorken aynı pozisyonda ve maaşla bir iş teklifi aldım. Kendimde şu an çalışacak motivasyonu görmüyorum çünkü gerçekten mental olarak oldukça zorlandığım bir çalışma hayatının içindeydim. Kendimi toplayıp işe başlayacağım zaman diliminde karşıma böyle fırsatların çıkacağını pek düşünüyorum. Bu iş ailemin evine çok yakın bir yerde olduğu için benim adıma eski işime göre daha konforlu olacağını düşünüyorum ancak bende motivasyon olarak hazır hissetmiyorum. Kendime ülkede bu kadar işsizlik varken böyle davranma diye kızıyorum sürekli ama hayat neşem bile kalmamıştı yine benzer olunca ister istemez düşüncelere daldım. Sizlere ise sormak istediğim şey siz olsaydınız ne yapardınız?
Güncellemeler
+1 yıl
İşten ayrılalı 3 hafta oldu eksik yazdığım için güncellemek istedim.
Yeni işe başlamadan dinlenmek istedim ama bir teklif var, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla