İş görüşmesine teknik aksamalar yüzünden katılamadım, ne yapmalıyım?

Öncelikle günaydın çok istediğim bir iş için yönetici ile bugün 9 da Microsoft Teams üzerinden görüntülü görüşmem vardı ama ben Teams uygulamasını bilmediğim için arama gelecek sandım ve bekledim meğer o da toplantı odasına girmiş 9.15e kadar benim katılmamı beklemiş. İK aradı ve neden katılmadığımı arama bekledim deyince mail attım oradaki linkden katılmanız gerekiyor dedi baktığımda mail yoktu o da önceden kontrol etmeniz gerek dedi yani Hem onun hem benim hatam yüzünden yöneticim ile görüşme yapamadm bu durum beni çok üzdü sizde işe alınmam artık zor mu yönetici 9.20 e kadar beklemiş ve 9.30 da başka toplantısı var imiş biz sonraki konuşmada nasıl davranmam ne söylemem gerek
İş görüşmesine teknik aksamalar yüzünden katılamadım, ne yapmalıyım?
Cevapla