Kekemeyim, üniversiteye gidince çok sorun yaşar mıyım?

Hem öğretmenler hem de sunum, proje ödevleri, derse katılma vs.. o konularda. Günlük hayatta çok kekelemiyorum. Yeni tanıştığım kişilerle konuşurken de uzun cümlelerden kaçınıyorum. Yani kekeme olduğumu anlamayanlar bile oluyor. Ama tabi neden pek konuşmuyorsun gibi tepkiler alıyorum. Lisede ya da dershanede bir şekilde kaçıyordum. Ünide okuyacağım bölüm de edebiyat öğretmenliği. Gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum. Ailem bunu normalleştirdi. Yaşadığım yer de küçük bir ilçe, tedavi almak gibi bir şansım olmadı. Lütfen yardımcı olun :(
Kekemeyim, üniversiteye gidince çok sorun yaşar mıyım?
Cevapla