Aileme yeniden sınava hazırlanmak istediğimi nasıl anlatabilirim?

Bir mühendislik öğrencisi olarak 3. Sınıfa geçmemle sevmediğimi fark ettim ve 1 yıl dondurarak sınava hazırlanma kararı aldım.
Düşündükçe mideme kramplar giriyor, aileme nasıl açıklayacağımı bilmiyorum 😔
Tepki verirler, dondurmamı istemezler diye kafayı yiyorum resmen (büyük ihtimal bu olacak)
Okuluna git ama yine hazırlan derler ama bunu yapamıyorum, olmuyor
Nasıl açıklanır, ne denmeli?
Aileme yeniden sınava hazırlanmak istediğimi nasıl anlatabilirim?
Cevapla