Ön muhasebeci deneyimli sayılmak için ne kadar çalışılmalı?

merhabalar
3 hafta önce yeni mezun biri olarak ön muhasebe yardımcı elemanı olarak işe girdim
muhasebe yetkilisi benim hiçbir şey bilmediğimi bilerek işe aldı bende oradaki temizlik çaya bakıp ön muhasebe öğrenmek amacıyla başladım işe.
Öğrenme sürecim gerçekten sancılı geçiyor. Bir kere anlattığını tak diye yapıyım istiyor ama unutuyorum. Yanlış yapmıyorum ama tekrar tekrar sorduğum oluyor bazı şeyleri.
Şimdilerde not alıyorum sorularım daha da azaldı ama kendimi hep ipin ucunda gibi hissediyorum. Her an kovacaklar gibi.
En azından deneyimim var diyecek bi duruma gelsem çıkarmaları sorun değil ama şu an çıkmamam gerekiyor.
soruya gelelimbu adamlar beni kovar mı? soru sormam insanı boğar mı? deneyimli olabilmek için ön muhasebede ortalama ne kadar çalışmış olmam gerekiyor? fatura girmeyi, e fatura yapmayı , irsaliye girmeyi, e irsaliye yapmayı , puantaj takip etmeyi , personel dosya hazırlama , ba bs sorgulama, izin belgesi işlemi, çek senet işlemi, havale işlemi bu işlemleri biliyorum öğrenmem gereken neler var? ne seviyedeyim?
Ön muhasebeci deneyimli sayılmak için ne kadar çalışılmalı?
Cevapla