Boş bölüm okuyup işsiz kalan kız ne yapmalı?

Çağrı merkezinde iş buldu orda mı çalışmalı? Ya da üniversite sınavına tekrar gidip mi okumalı? Koca bulmalı falan yazmayın lütfen o konuda da şansı yok.
Boş bölüm okuyup işsiz kalan kız ne yapmalı?
Cevapla