Ayağı az aksayan biri polis veya astsubay olabilir mi arkadaşlar?

Bende prematüre erken doğum olduğumdan sol ayağımda aşil tendonunda 1 cm kısalık var engelli raporum falan yok yürüyebiliyorum ama koşmada biraz sıkıntı var sekerek koşuyorum alışkın değilim belkide ondan
Ayağı az aksayan biri polis veya astsubay olabilir mi arkadaşlar?
Cevapla