Yaş küçültme davası açmak istiyorum. Ne yapmalıyım?

liseyi geç bitirdiğim için ve 1 sene okula geç yazıldığım için üni için yaşım biraz büyük ama istediğim meslek için yaşımın çok geçmemesi gerekiyor... yaş küçültme davası nasıl olur? ne kadar para ödemem gerekir? ve kazanmak için ne yapmam gerekiyor yani şansım var mı hukukçu biri var mı aranızda? 😔🥺
Güncellemeler
+1 yıl
okumanın yaşı yok biliyorum ama istediğim meslek için biraz var...
Yaş küçültme davası açmak istiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla