Eğitim & Kariyer Merhaba arkadaşlar temizlik şirketi açmak istiyorum bilgisi olan paylaşır mı? cglylcn Takip Et Xper 2 Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Nelerin gerektiğini kaç tane eleman lazım olduğunu elemanların maaşı nasıl yapıldığını bu bilgileri verebilecek olan varsa lütfen yazar mısınız Güncellemeler+1 yıl Neden kimse bişey yazmıyor Merhaba arkadaşlar temizlik şirketi açmak istiyorum bilgisi olan paylaşır mı? Cevapla Maaş Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
teKilla_iceLim Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 100% 5 ay temizlik şirketi ne oluyordu hayırlı olsun bu arada 0 0 Yorumla
Presty Takip Et Xper 1 Yaş: 26 5 ay Başlangıçta 2 ya da 3 eleman yeterli olucaktıt bende böyle başladım 1 1 Yorumla Zevkli_dokunuşlar 5 ay Şimdi işlerin nasıl iyi mi Yorumla
Dinazortreni Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 46% +1 yıl Goglaya yaz illaki prosedur vardir 0 1 Yorumla cglylcn +1 yıl Hayır yok Yorumla
Huzurvar_gelsende123 Takip Et Xper 5 Yaş: 41 , eic 67% +1 yıl bilgim yok aç ama temizlik iyidir 0 1 Yorumla cglylcn +1 yıl Dimi bende öyle düşünüyorum Yorumla
Marlboro-Rəd Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 90% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 322 cevap paylaştı. Temizlik iyidir aferin 0 0 Yorumla
Antalya30 Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 42% +1 yıl Bilmiyorum ama inşallah bol kazançlı bir işin olur 0 0 Yorumla
esraa4yioo Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl yaşın kaç paran ne kadar var ki 0 5 Yorumla cglylcn +1 yıl 21 yaşındayım para sorun yok ablamla ortak yapıcaz bilginiz var mı Yorumla esraa4yioo +1 yıl evet mesaj konusalimmi Yorumla cglylcn +1 yıl Evet ben yazamıyorum ama xper seviyemden dolayı Yorumla esraa4yioo +1 yıl mesaj kutunu ac Yorumla cglylcn +1 yıl Evet açtım galiba Yorumla
ksbağımlısıbiri Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Muhasebeciyim 0 2 Yorumla cglylcn +1 yıl Yani Yorumla ksbağımlısıbiri +1 yıl Şirket kurmak ile ilgili sorularını özelden sorabilirsiniz Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
temizlik şirketi ne oluyordu hayırlı olsun bu arada
Başlangıçta 2 ya da 3 eleman yeterli olucaktıt bende böyle başladım
Şimdi işlerin nasıl iyi mi
Goglaya yaz illaki prosedur vardir
Hayır yok
bilgim yok aç ama temizlik iyidir
Dimi bende öyle düşünüyorum
Temizlik iyidir aferin
Bilmiyorum ama inşallah bol kazançlı bir işin olur
yaşın kaç paran ne kadar var ki
21 yaşındayım para sorun yok ablamla ortak yapıcaz bilginiz var mı
evet mesaj konusalimmi
Evet ben yazamıyorum ama xper seviyemden dolayı
mesaj kutunu ac
Evet açtım galiba
O us zor
Neden
Muhasebeciyim
Yani
Şirket kurmak ile ilgili sorularını özelden sorabilirsiniz