TYT sınavından 230 falan aldım. Ek puanla 250 ye falan geliyor 2 yıllık bir bölüm seçmek istiyorum fakat mezun olduktan sonra kpss ye girince devlette veya özel sektörde kolaylıkla iş bulabileceğim bir bölüm olmalı bu konuda hangi bölümleri önerirsiniz? Özellikle kamu sektöründe çalışmak için.
Sağlık kurumları işletmeciliği
Sivil hava ulaştırma
Bilişim Güvenliği
Bilgisayar programcılığı
Harita ve Kadastro
Mekatronik
Muhasebe
İşletme Yönetimi
Bu yukarıda saydığım tüm bölümlerle ilgili az çok bilgi sahibiyim yarısıyla ilgili iş deneyimimde var. Ek olarak önermek istediğiniz bölümleri de bekliyorum. İş olanakları hangisinin yüksek sizce?
Sağlık kurumları işletmeciliği
Sivil hava ulaştırma
Bilişim Güvenliği
Bilgisayar programcılığı
Harita ve Kadastro
Mekatronik
Muhasebe
İşletme Yönetimi
Bu yukarıda saydığım tüm bölümlerle ilgili az çok bilgi sahibiyim yarısıyla ilgili iş deneyimimde var. Ek olarak önermek istediğiniz bölümleri de bekliyorum. İş olanakları hangisinin yüksek sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer