AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
105Cevap
bu ülkede olmak istiyorum. doktor olmak istemiyorum. kıytırık ingiltere bokumu yesin.
En azından kendi ülkendesin ve saygın bi meslek.
İyi yaparsan işini güzel de ücret alırsın
Doktorlar aşağı yukarı 6-7 bin lira alıyor ülkede
Karşılığında her türlü hakları devlet tarafından çalınıyor, 5 dakikada bir hasta bakmak zorunlulukalrı var, şark hizmeti adı altında abuk subuk yerlere atanıyorlar, ömürlerini çürütüyorlar, öldürülüyorlar, saldırıya uğruyorlar devletin bakanları tarafından hedef gösteriliyorlar, 24 saat çalıştırılıyorlar vesaire
Saygın bir meslekmiş, öyle ''Ay bu da doktor oldu vay ne güzel'' demekle saygı duyulmuş olmuyor kimse. Canını bile korumuyor bu ülke doktorların, ne saygınlığı?
Tamam, sen başa geç düzelt sistemi
Ya da bulaşıkçı ol
Başa geçersem ilk seni asarım, böyle şeyler hayal etme boşver
Yok doktor olma, bulaşıkçı olma niyetim yok, eyvallah
İsveç'te McDonald's restoranında garson olarak çalışmayı tercih ediyorum ben. 🙄
çalışıyor musun. isveçte mi yaşıyorsun?
@Rawad_dem Türkiyedeyim. Nerede o şans? 🙄
olur olur bence daha 18 yaşsın hayatının en başındasın bundan sonra da düzenleyecek olan sensin. inşallah ne hayalin varsa başarırsın
Hain köpekler bu ülkede fildişi kulalerde yasadıgı halde bu ülke ye düşman sttrsğn gitsinler
Bu ülkede doktor olup kendi milletime hizmet etmek tabiki de
Bulaşıkci olmak isteyen arkadaşlar umarım isteklerine kavuşurlar çünkü bu kadar vizyonsuz insanlara bizim ülkede ihtiyaç yok. Onur da kalmamış kimsede
Yazık! var mı acaba bu ulkede yasayanlar kadar ilkesini milletini sevmeyen, 12 tane ulke gezdm ınaın yok bizim vatanımız ve insanımız gıbı, ne bekliyorsunuz calişmadan yemek mi, ergen tayfası
Senin ayaklarını öpeyim ben ağzına yüreğine sağlık reis
Helal olsun sana, her ülkenin kendine görede harcaması var , sanki kazanırken dolar verip, harcarken tl alıyorlar. Denyolar
Çalışmalarının karşılığını bekliyorlar... İleride ne olacağını biliyorlar çünkü...
@Şekkibari ablacım her ülkenin kendine göre harcaması varda ülkeler bunu ayarlıyor, yetebileceği şekilde. Bizimkilerde ayarlamalarını milletvekillerine göre yaptılarda biz mi şikayet ettik.
amaç para kazanmak ise ingiltere
amaç sevdiğin işi yapmak ise türkiye (eğer doktorluk mesleğini seviyorsa)
Türkiye'de doktorluk mu var la hasta etmeyin adamı. Sevdiğim işi yapıyorum, aa bak, 8. kalp krizini geçirmiş 70 yaşındaki dedelerini kurtaramadık diye bizi öldürmeye geliyor ailesi, işte bunu seviyorum...
Böyle gezersin anca Türkiye'de.
@Ragnar_Lodbrok
O baltayı indir viking kralı 🤣
Doğru diyorsun böyle olaylar ülkemizin cahil kesimi yüzünden oluyor maalesef:/
Mesela amerikada doktor olmak çok mantıklı zira parayı en çok onlar götürüyor
benim bir tanıdığım var. ingilterede 6 ay garsonluk yapıyor , sonraki 6 ay Türkiyeye gelip sadece yatıyor ve para yiyor..
bu siyasete ben cevap veremem ama doktorlar fazla kazanıyor orası ingiltere burasıda türkiye yapacak bir şey yok
Doktor olup bi de hasta yakınından dayak yemektense bulaşıkçı olmak daha mantıklı
Mühendisliği bıraktım, mühendis halimden fazla kazanıyorum şu an. Neden sorumluluk alayım ki o zaman? 0
Ne iş yapıyorsun
@_Alaz_Alaz_ dış ticaret
Nasıl basladin, neler yaptın az çok bilgi alabilir miyim?
@_Alaz_Alaz_ gittim çat kapı ilana başvurdum aldılar
Yani yamam da. bende düşüneyim diyorum , dediğin alanda bilgi almak için sormuştum, neler yapıyorsun vazifen gorevin ne, iş hakkında bu neraklarim konusunda bilgilenebikir miyim, belki bilgi sahibi olursa bize de bu alanda araştıracak biseyler cikar
Bu ikilemde kalan okuduğundan bir halt öğrenememiştir zaten. Gitsin bulaşıkçı olsun.
İngiltere'de bulaşıkçılık. Yeterki gidebileyim bu ülkeden.
Ülkede doktor olup paran çok olacağı için sorunların da az olacaktır şu an kine bakarak o yüzden ülkede doktor diyorum. Gereksiz yere hasret çekmeye lüzum yok
Ülkede doktor olup denklik alıp yurtdışında doktor olmak
Almanya, Belçika ya da amerikada asgari ücretle çalışmak.
ingiltere'de bulaşıkçı olmak... bu arada videodaki kız çok doğru konuşmuş
Bu ulkede can güvenliğin yok kadına deger yok sokaktaki hayvana deger yok agaca değer yok insana değer yok adalet yok tabiki İngilterede bulaşıkçı hatta çöpçü bile olunur.
Yasam. kalitesi acisindan dusunuyorum memurum aldigim. belli doktor olsam sayginligim var mı
Her şey lafta zaten gitsin ingiltereye yapsın o zaman bulaşıkçılığı demesi kolay jssjssjsj
Tıpçı olmayı çok istiyorum ve seneye sınava girince tıp seçeceğim. Eğer bu mesleğe bu kadar istekli olmasaydım ingilterede bulaşıkçı olmayı seçerdim 😃
Tabi ki İngiltere de bulaşıkçı olmak. Sen ne düşünüyorsun
İngilterede bulaşıkçı olmak bu ülkede doktor olmaktan iyidir.
İngilterede hurdacı olmak
Tr de millet vekili olmak
Tr daha fazla alsa da yine ing hurdacı
@Ben1sen3 kanka burda ekonomik sorunlarıda geçtim hadi buranın halkından bile tiksiniyorum artık neden diye sor
Deprem olur kiralara zam yaparlar pandemi olur maskeyi 200 ₺ satmaya çalışırlar işe girersin herkes seni ezmek diğer bir deyişle síkmek ister böyle bir millet varken bu ülkede yaşanmaz fırsatcı hırsız kafayı şeytanlığa yoran bir millet var sırf bunlar için bile yurt dışı kerşşşm
Ayyyynennn öyle kankam her kelimenin her harfi doğru o kadar haklısın ki
Yanlışlıkla B seçtim sayılmaz.. Şimdi İngiltere'de bulaşıkçı mı olacağım😅
İngiltere'de bulaşıkçı olup parayı Türkiyede harcamak isterdim
Aynen bı akıllı sensin
Benim cevabım amerikada doktor olmak ki olacam. ilk adım olan tıp fakültesini kazandım. Sıra diğer adımlarda
Helal olsun
@Mertarc01 ewy bro
İngilterede bulaşıkçı olmak..
Erdoğan umarım bizi bu duruma düşürdüğün için pişman olmazsın.
Ne kadar sıkıntı da olda Burda doktorlar zor durumda değil gene diğer mesleklere göre iyi durumda
yurtdışında pastacıyım maaşım türkiyedeki memurlardan fazla 🤟🏻
Bu ülkede ne doktor olcam ya giderim İngiltere'de çöpçü, bulaşıkçı, temizlikçi olurum. Orada olsam var ya tuvaletteki b*k bile olurum. Avrupa bizi kıskanıyo heeeee!!!
Git hadi tutan kim seni 😂😂
@Vasıl-ıYâr malum şartlar, gidemiyoruz. Yoksa birinin tuttuğu yok.
İsteyen istediği yere gidebiliyor
@Hüseyin5834 İsteyen istediği yere zaten gidiyor. Sorunun bizi birinin tutup tutmadığı değil. Sorunun bizim yurtdışına bile çıkamayacak şartlara sahip olmamamız, anladın mı?
O zaman o şartlara sende ulaş senin neyin eksik😉😉
İngiltere'de çöpçü veya tuvalet temizleyici bile olmak daha cazip geliyor malesef.
ingilterede ithal olan herşey ucuz. ama yerli olan birşeyi hangi bulaşıkçı maaşı ile alabilecek bu hanım kızımız. orda aldıı maaşı burda harcamayı planlıyosa şayet lütfen naısl yapılacağını bize de tarif etsin :)
Oranın bulaşıkçısının maddi durumu bizim mühendis kadar. Yeter ya ya fakir olduğunu ve oralarla hiçbir şekilde mukayese edilemeyeceğini bir türlü anlamayan bir toplumumuz var
Bu arada, bu tartışmayı daha önce yapmıştım, orada bir tane domates 5 poundlara satılıyor gibisinden konuşan bir salak vardı burada yıllar önce.
Açmış bakmıştım Birleşik Krallık'ın önerilen gıda fiyatlarını, tanesi 5 quid dediği domatesin kilosu 80 pence falandı
Türkiye'deki alım gücünün düşüklüğünü hakikaten anlamıyor bizim millet
Başka ülkede yaşamak da kolay değil. Vatansever biri ülke kötü diye kaçmaz ülkeyi düzeltmeye çalışır.
Bırak bulaşıkçı olmayı tuvalet temizlerim çok daha iyi çıkış yolumu bulur bulmaz gitmek istiyorum maalesef kendi ülkemde yaşayamaz hale geldim
İngilterede doktor olucama bu ülkede bulaşıkçı olurum
Ya şimdi hersey apaçık ortada yoruma bile gerek yok tabiki bulaşıkçı olmak doktor olsam hanginiz bana türkiyede saygı gösterecek
Bu ülkede ne doktor ne ağaç ne hayvan ne insan ne kadın bu ülkede yaşanmaz beee
ingilterede paspas olmak , sandalye olmak vs daha iyidir
Ehliyet sinavini falan gectik diyelim peki ne zaman cikarabiliriz ehliyeti develte olan vergiyi en geç ne zamana kadar vermeliyiz
Vergiyi istediğin zaman ödersin sınavı geçtikten hemen sonra vergiyi ödersen geçici ehliyet belgesi verir oda ehliyet yerine geçer harcı yatırdıktan sonra 2 hafta içinde ehliyet adresine gelir
Aciklamada attigin videodaki kiz ayni Kim kardashianin ablasi sanirim Chloe ydi ismi ona bemziyo ilk o sandim hatta
Devlet Hastanesi'nde doktor olmak isterdim yok yok şimdi düşümdümde sağlık ocağı daha iyi tam yatış miss
İngiltere en azondan kimse sana karismaz. İster erkekle ister kadinla dini baski yok. herkes kafasina
Kadınların şansı daha yüksek Türkiye'de. Kadınları bilemem ama erkekseniz kesinlikle İngiltere'de bulaşıkçı olmak iyidir.
Z kuşağı, gelecekte bu ülkenin en büyük milli güvenlik sorunudur.
Y kuşağı önümüzü kapamışken biz iyi eğitim almayalım diye elinden geleni yaparken Z kuşağını suçlamak ne kadar mantıklı
@merhababennur İmkan var beynin varsa doktor mühendis olursun kpss var ne kadar torpil varsa da herkes torpille girmiyor 94 puanla girdim
Puan için tebrik ederim. Sorun doktor mühendis olmak vb değil oturup günde 8 saat ders çalışan insan bunları zaten yapar ama okulda aldığımız eğitim rezalet ki bunun tersini söyleyen kişi okula gitmemiş demektir. Enflasyon aldı başını gidiyor, hukukun üstünlüğü sırasında her yıl daha geri sıraya düşüyoruz, mülteci sorunu korkunç boyutlara geldi, cinayetlerin sonu gelmiyor devlet yeni nesillere eğitmek yerine her şeye kulak tıkıyor ve sizin yaş grubunuz sürekli bizi suçluyor demek istediğim bu.
@merhababennur Belki bir gün özlersin dinle
sonuçlar şaşırtmadı burda kalmak istemememizin tek nedeni ekonomi de değil zaten
Norveç'te bok olmak > tr de avukat olmak
3 yobaz disslike peki :)
burda yaşamıyımda ne olursa olsun
Haklısınız ama ben bu ülkeyi terk etmem. Benim atalarımın kanı var burada. Her ne şartlar altında olursa olsun burada kalmaya devam edeceğim.
Gercekten kendinize bulasikci olmayi yakistiriyormusunuz? Tabiki de Turkiyede Doktor olmak. Kac tane Doktor olan tanidigim var, hayatlarindan memnunlar
boş yapma
@dani5802 ne bos yapma? Insan gibi bir cumle yazmaya beynin yetmiyor herhalde
Katarda dilenci olsam yeterli. Aslında Türkiye deki dilencilerde baya iyi kazanıyor :D
Herşeye rağmen ülkemde olmak tabiki
O kadar da değil, abartmayın.
umarim bi şekilde avrupaya giderim bu ülkede yaşlandım genc yaşimda
bu ülkede doktor olmak
@Bsksmfddddd ve @kalpmimari teşekkür ederim 😊🌹
1700 lü yıllarda karayiplerde korsan olmak
Bende gelim II kaptan oliiim noluuur
@PembikGelin serdümenlik boşta
Olur ben alırım onu
Ama. Maymun da alırız gemiye 😂
@PembikGelin olma mı
4 4lük ortam ya😂
@PembikGelin aynen
Saçmalamayın, tabii ki vatanımızda doktor olmak:)
Doktor o kadar kötü bir meslek değil abartmayın.
Norveçte b. k olsam daha mutlu olurdum :(
Bunu kendinize nasıl yakıştırıyorsunuz?
@Bsksmfddddd durum ortada ya
@Bsksmfddddd 2 üniversite bitirdim günde 13-14 saat çalışıyorum ve 14 yıldır çalışıyorum ama birikmiyor, evlenemiyorum kimsenin sıkıntılarıma ortak etmek istemiyorum. Sınırlarımız kevgire döndüğü, liyakatsizlikği, yolsuzlukları, haksız kazançları görünce moraliniz bozulmuyor mu?
vatandaşlığa sahip olaym her türlü işi yaparım