Bölümü ne o önemli. Marmaranın en büyük yerleşkesi göztepede yeri de güzeldir ama tayyip reis el attı oraya taşınacak orası şimdi. İstanbul üniversitesi hem beyazıt hem de avcılarda ortamı da güzeldir her iki üniversitenin de. Bölüm önemli ama.
O zaman İstanbul üniversitesini seçsin. Hem yeri beyazıtta ulaşım sıkıntısı çekmez, önünden tramvay geçiyor hem de üniversite köklü ve güzel bir üniversite. Bölüm hakkında bir fikrim olmasa da üniversite, ortam ve ulaşım açısından iü daha iyi olur.
En İyi Cevaplar