Güncellemeler
+1 yıl
20 yaşındayım lisede bilgisayarlı muhasebe okudum 2 yıldır ön muhasebeciyim. :) 2 bölüm birden açıktan okumayı düşünüyorum...
Ne yalan söyleyeyim ben de indirimli öğrenci kartı için sınava girdim. Ayrıca gözümün kestiği bir bölüm yok. Felsefe veya psikoloji olsaydı yavaş yavaş okurdum. Seçicez artık laf olsun diye birini
Aaa dur la indirimli öğrenci kartı ya unutmuştum
Ooo asker kazasız belasız bitirirsin inşallah da yararlanırsin
Cevap
3Cevap
Aof ee grafik tasarım okuya bilirsin
İş var mi peki onda?
Acıktan iki bölüm okunulmuyor
Ayrı unilerde okunuyor diye biliyorum ama
Bende okunulmuyor diye biliyorum
Adalet
Adaleti olmayan bir ülkede adalet okumak mantıklı mı?
Neyse edebiyatı bırakıyorum iş var mı onda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?