Tercih edebileceğim 2 yıllık açık öğretim bölümleri hangisi?

İyi geceler herkese...

Çalışan biri olarak sadece öylesine sınava girdim sonucum iyi değil kabul ama sormak istedim.

Ek puanlı yerleştirme puanım 235 sıralama 965.263 bu puanla açıktan iki yıllık üni tercih etsem mi? Her türlü açıktan okuyacağım çünkü. Aslında bu yıl öylesine girdim çalışıp tekrar girmeyi düşünüyorum yoksa bekleyip seneye tekrar mi sınava girsem? Ve önereceğiniz 2 yıllık AÖF bölümleri var mıdır?
Güncellemeler
+1 yıl
20 yaşındayım lisede bilgisayarlı muhasebe okudum 2 yıldır ön muhasebeciyim. :) 2 bölüm birden açıktan okumayı düşünüyorum...
Tercih edebileceğim 2 yıllık açık öğretim bölümleri hangisi?
Cevapla