İse girmeye ihtiyacım var ama çok utanıyorum ve hata yaparım rezil olurum diye korkuyorum kendimi begenmiyorum ve?

Kendimi begenmedigim için utanıp herkes benim tipimle alay edecek gibi düşünüp iş aramaya işe başlamaya cekiniyorum. Ve ise girmem gerek 2 aylığına ama ya başladığım işte hata yaparsam yanlış yapar beceremezsem diğer çalışanların gözünde küçük düşersem diye düşünüyorum ve korkuyorum bu yüzden iş gorusmelerine gitmiyorum. Bana tavsiye verir misiniz rica etsem bu kaygıyı nasıl yenebilirim?
İse girmeye ihtiyacım var ama çok utanıyorum ve hata yaparım rezil olurum diye korkuyorum kendimi begenmiyorum ve?
Cevapla