Evet, memnunum. Şu ana kadar bir sıkıntım olmadı. Dersleri ve de daha doğrusu bölümümü sevdiğim için sorun yaşamıyorum. İlahiyat fakültesindeyim.
Tabi arada zorlandığımız anlar oluyordur ama insan sevdiği bölüme gidince dersten pek soğumuyor ve istekli oluyor diye düşünüyorum. Bir dahaki yıl çift anadal yapma planlarım var. Bu şekilde. 🎈