
Ben ısrarcı olmadım ama üniversitede okuyorum diye almamışlardı.😂😂😂

Başvurum kabul oldu mu diye aramak nedir :D İlk defa duyuyorum bunu gerçekten. Israrcı olurum ama bu ısrarımı mülakatta gösteririm. Sürekli insanları mail olsun telefon olsun rahatsız etmek, alınacağın varsa da alınmayacağın anlamına gelebilir.
Hayır sormadım ama üniversiteden mezun olduğum zaman yapmıştım bunu. İş görüşmesine gitmiştim, müdür Rusya'ya gideceğiz ekip kuruyoruz dedi. Aylar geçti bir kaç kez aradım. En son başka işe girdim. 😊
Daha bir iş için başvurum olmadı, çalışmaya gerek de duymadım ama başvuru yapmış olsam da ısrarcı olmam, o olmazsa başkası olur der geçerim..
Cevap
11Cevap
Israrcı olma durumuna düşmek yerine kendini göstererek işe alınma ihtimalini her zaman yüksek tutmak daha mantıklı
işi ne kadar istemeniz önemli, karşıdaki de bu niyeti anlarsa her iki tarafta memnun olur.
hiç ısrarcı olmam ısrarı sevmem ben hatta hayat felsefem teklif var ısrar yok
acaba sorularıma bakar mısın @_1melese_
Sorumuzun cevabı ;
Hayır ısrarcı olmam
Israrcı olurum, zaten böyle azimli hırslı kişiler hep hayatta kazanır. 😎😂
Ben beğendiğim ve sevdiğim işi kurmak için çok ısrarcıyım başkasını zengin etmek için değil
hayat kosullarına zorda oldugun duruma baglı .
Olmam zaten hazihazırda kendi işim var
Kısmetimde ne varsa o olmazsa da zorlamamm🌸.
Israrcı olmam boş duramam
Girmek için ugrasirim
Çabalarım
Olurum ve olunması gerektiğini düşünüyorum
Hayır
Ben olmam
Olurum
olurum
Olmam ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?