Arkadaşlar biliyorum biraz saçma bir soru. Yakın zamanlarda online bir kursa katıldım. İlk kez online eğitime katılıyorum. Ayrıcada ben yurtdışında büyüdüm, ilk kez memlekette bir kursa katılıp hiç tanımadığım insanlarla iletişime geçiyorum.
Ne zaman zoom açsam ne yapacağımı bilmiyorum. Yani açıyorum kamerayı, öğretmen bana bakıyor ( ya da tüm ekrana baktığı için ben bakıyor sanıyorum) Doğal olarak selam veriyorum. Oda bana selam veriyor ya da diğer öğrenciler katılmış diye bakıyor. Bazen zamansız lüzümsüz selam verdiğimi düşünüyorum. Diğer öğrenciler katıldıklarında onlar napıyor hiç bilmiyorum.
Kamera açıldığında selam vermeli miyim yoksa öğretmen kendisi benimle konuşsun diye mi beklemeli yim?
Biliyorum çok tuhaf ama genel olarak Zoom’da konuşmaktan rahatsız oluyorum. Hani birşey sorulduğunda cevap vermek istemiyorum. İnsanların o an ben konuşurken beni izlemeleri rahatsız ediyor. Yani ben konuşurken sanki yabancı insanlar tarafından dikkat merkezindeymişim gibi hissetmek bana kendimi kötü hissediyor.
Yurtdışında büyüdüm ya, hani her konuşmam ya da davranışım tuhaf kaçıyor gibime geliyor. Yurtdışında okulda filan böyle biri değilim. Aktif biriyim. Ama zoom’da böyle sakin sus pus oturmam bende kötü bir etki bırakıyor.
Online eğitimde nasıl davranmam gerek?
Ne zaman zoom açsam ne yapacağımı bilmiyorum. Yani açıyorum kamerayı, öğretmen bana bakıyor ( ya da tüm ekrana baktığı için ben bakıyor sanıyorum) Doğal olarak selam veriyorum. Oda bana selam veriyor ya da diğer öğrenciler katılmış diye bakıyor. Bazen zamansız lüzümsüz selam verdiğimi düşünüyorum. Diğer öğrenciler katıldıklarında onlar napıyor hiç bilmiyorum.
Kamera açıldığında selam vermeli miyim yoksa öğretmen kendisi benimle konuşsun diye mi beklemeli yim?
Biliyorum çok tuhaf ama genel olarak Zoom’da konuşmaktan rahatsız oluyorum. Hani birşey sorulduğunda cevap vermek istemiyorum. İnsanların o an ben konuşurken beni izlemeleri rahatsız ediyor. Yani ben konuşurken sanki yabancı insanlar tarafından dikkat merkezindeymişim gibi hissetmek bana kendimi kötü hissediyor.
Yurtdışında büyüdüm ya, hani her konuşmam ya da davranışım tuhaf kaçıyor gibime geliyor. Yurtdışında okulda filan böyle biri değilim. Aktif biriyim. Ama zoom’da böyle sakin sus pus oturmam bende kötü bir etki bırakıyor.
Online eğitimde nasıl davranmam gerek?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer