Bende onlardan biriydim ilk iş buldum işkur deneme süreci dediler 3 kuruşa çalıştırdılar. Sonra millet vekili torpili olan birini yerime aldılar. Başka yere mülakata gittim güvenlikçiler aralarında konuşurken duydum boşa giriyorlar kimin alınacağı yazıyor zaten dedi biri. O mülakatta herkese sorduklarından fazla soru sordular hepsini cevapladım, en son bunu da bileceğini tahmin ettim dedi başka soru sormadı ve 91. Yedek olarak seçildim. Asgari ücretle bir işe girmek için bu kadar çabalayacağıma yeniden üniversiteye odaklandım şu an diş hekimliği okuyorum inşallah mezun olunca gene aynısı olmaz
Değilim. Ama ne mezunu oldukları da önemli. Diploma için okuyan insan sayısı fazla. Bir de her yere üniversite açıldı. Buna ek olarak alım pek yok, şaşırtmadı tablo kısacası.