
Merhabalar.
Aslında çok iyi düşünmüşsünüz. Birçok öğrencinin motiveye ve doğru zamanda, doğru şekilde yönlendirilmeye ihtiyacı var.
İsim konusunda aslında biz burda çokça şey söyleyebiliriz ancak siz kendinizle bağdaştırarak ya da kendi hayel dünyanızı kullanarak bulsanız daha güzel olur. Çünkü ne kadar özgün bir sayfa olursa o kadar tutulması ve takipçi sayısının artması söz konusu olur.
Her şeyin gönlünüzce olması dileği ile ❤00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)+1 yılİşimiz gücümüz ders
1190 Yorumla
Soran+1 yılBu iyiymiş 😁😁😁
Cevap sahibi+1 yılSınava bende bu sene girdim
Soran+1 yılÇok zor dedi herkes , nasıldı sana göre?
Cevap sahibi+1 yılZordu matematik çok zorladı Koç işletme yazcam
Cevap sahibi+1 yılEkonomi ile çift ana dal da yaparsam harika
Cevap sahibi+1 yılSen nereyi istiyorsun
Soran+1 yılTıp istiyorum ama kararsızım ben şuanki tek amacım derece yapmak onda da temelim yok nasıl yapıcam nerden başlıycam bilmiyorum , belki bir sayfa açarsam falan motive olurum dedim kendi kendime işte
Cevap sahibi+1 yılSayfa ile uğraşma derslere odaklan
Cevap sahibi+1 yılKoç tıpa gelirsen bir kahve ısmarlicam söz inş iyi bir yer kazanırsın
Soran+1 yılDoğru söylüyorsun , zaten sadece motive olmak için falan açmayı düşündüm işte
Cevap sahibi+1 yılVaktin oraya gider açma
Cevap sahibi+1 yılNeden tıp bu arada
Soran+1 yılEğer iyi bir yer kazanırsam buraya gelir yazarım alırım bi kahveni 😁😁😁😁 teşekkür ederim bu arada görüşün için ☺️☺️☺️☺️
Cevap sahibi+1 yılBen hukuk kazanacakken işletme okicam mesela işletme isiyorum çünkü
Cevap sahibi+1 yılRica ederim beklerim yeterki başarılı ol ☺️
Soran+1 yılKüçüklükten beri istediğim bir meslek doktorluk ama büyüdükce hangi meslek benim için doğru karar veremedim o yüzden tıp şu an için askıda kaldı şu an tek amacım okuduğum tüm senelerin hakkını vermek derece yapmak yani
Soran+1 yılSen neden işletme peki?
Cevap sahibi+1 yılBen küçüklüğümden beri şirketler gurubumu kurmak istiyordum işletme ekonomi gibi bölümlere küçüklüğümden beri meraklıyım
Cevap sahibi+1 yıl6 yaşımdan beri
Cevap sahibi+1 yılMedya sektörüne gireceğim mezun olunca büyük ihtimalle
Soran+1 yılHimm peki neden hukuk düşündün? Baya büyük bir hayalin var inşallah istediğin gibi olur herşey ☺️
Cevap sahibi+1 yılBüyük şirketlerde avukat olurum ya da tanıdığım başarılı avukatlar var büyük büro sahipleri onların bürosunda isim yapıp kendi büromu açarım diye anlık düşündüm ama benşm hayalim küçüklüğümden Beri şirketler gurubunu kurmak olduğu için bunun peşinden gideceğim hayatımı buna adayacağım
Cevap sahibi+1 yılSenin de umarım
Soran+1 yılAnladımm. Güzel hedefler belirlemissin umarım yaparsın ☺️😊
Cevap sahibi+1 yılSenin peki sadece doktor olmak mı daha detaylı anlatsan?
Soran+1 yılSadece doktor olmak değil tabiki :D başarılı bir cerrah olmak istiyorum aslında küçüklüğümden beri ama ne biliyim tıp fakültesinin 6 yıl sürmesi Türkiye şartları falan beni biraz uzaklaştırdı meslekten tabikii. Yazılım mühendisliği polislik falan düşündüm o yüzden. Birbirinden apayrı meslekler olduğu için de artık düşünmemeye karar verdim şu an tek amacım derece yapmak Türkiye'de. Bu hedefim gerçekleşirse eğer diğer hedefim meslek seçimi olucak. Bilmiyorum ya anlatabilmi şu an ama aklım bayaa karışık yani şu an bu kız ne diyo saçma sapan hedefi bile yok diyebilirsin ama meslek konusunda yanlış karar vermekten korkuyorum sanırım.
Cevap sahibi+1 yılÇocukluğunda ne hayal ettiysen o ol emin ol başarılı olacaksın çöpçü olsan bile dünyanın en iyi çöpçüsü ol işini severek yaparsan başarı gelecektir çünkü.
Cevap sahibi+1 yılMeslek seçimini aldığım puana göre sakın seçme yani
Cevap sahibi+1 yılDil öğren her ırktan arkadaşın olsun ama kaliteli insanlar geniş çevre her zaman karıyerine olumlu etkiler
Soran+1 yılAldığım puana göre seçmeyi değil zaman geçtikçe bu 1 sene içinde düşünmek için erteledim. Çünkü ilerdeki hayatımı etkileyecek en büyük unsur bu meslek seveceğim ve başarılı olacağım bir meslek olmak isterim. Bunun için de çok çalışmam gerek bu yüzden ilk derec hedefi koydum.
Soran+1 yılDil öğrenmeyi kendimi her gün nasıl geliştirebilirim diye araştırma yapıyorum zaten ama daha birşeye başlamadım bunun için. Ben nedense düşünüyorum ama uygulamıyorum neden böyle oluyo bilmiyorum da. İçten içe yapamayacağımı düşünüyorum sanırımm. Sende de bazen böyle oluyo muydu sınav hazırlık senende?
Cevap sahibi+1 yılNe güzel üniversite de kendini her yoldan geliştirmeyi unutma açıktan okuyan birisinin Tükiye’nin en iyi üniversitelerinden mezun birinden daha iyi konumda çalıştığını gördüm sakın bırakma kendini üniversite kazandım bitti diye asıl herşey yeni başlıyor
Cevap sahibi+1 yılOluyordu tabi
Cevap sahibi+1 yılBen İngiliz’de ve Almanca biliyorum Çince öğrenmek istiyorum
Soran+1 yılEvet asıl herşeyin yeni başladığını bilmek de beni korkutuyo. Nasıl olacak , ya yapamazsan , ya boş boş geçirilen bir hayatım olursa falan fazla karamsar biriyim sanırım.
Cevap sahibi+1 yılKorkmadan konuş bir arkadaşınla sürekli öğrenmek istediğin dili konuş ana dilini hiç kullanmadan gereklerde sözlükten bak
Soran+1 yılDil için kursa mı gittin , yoksa kendi kendine mi öğrendin peki?
Cevap sahibi+1 yılKaramsarlık başarsızlığa sürükler ama fazla iyimserlikte başarıslığa sürükler
Soran+1 yılAnladımmm. Bunu yapmaya çalışicam ama ilk olarak Almanca öğrenmek istiyorum.. ☺️☺️☺️
Cevap sahibi+1 yılBen anaokulundan beri dil eğitimi görüyorum ama yabancı arkadaşlarımla konuşarak sonra ingilizce düblaj ingilizce altyazılı film izlemesem bile açık tv de ingilizce kitap sonra
Cevap sahibi+1 yılÖğren
Cevap sahibi+1 yılİstiyorsan birlikte pratik yaparız
Soran+1 yılBaşarısızlığa sürüklemeye başladı şimdiden zaten o yüzden motive olacağım birşeyler yapmaya çalışıyorum bende. Temel hiç yok hatta 0 gibi hissediyorum. Zaten tam temelim yok kendim yapıcam onu 11 sınıfım da çok iyi geçmedi pandemide neyi nasıl toparlicam bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılBen o kadar geliştim ki insanlar ne dediğimi anlamasını istemezsem dışarda bilen bir arkadaşım la ingilizce konuşuyorum
Cevap sahibi+1 yılBenşmde derslerim iyi değildi 80 di ortalamam 11 de 99 yaptım 12 de çok çalıştım ama
Cevap sahibi+1 yılDinden 90 aldım bir
Soran+1 yılHimm bende aksine normal film bile izlemem kitaplar daha ilgimi çeker. Benle pratik olmaz ki hiç bilmiyorum 0 yani.. konuşamam maalesef
Cevap sahibi+1 yılFilm önemli aksan oturu
Cevap sahibi+1 yılOturur
Soran+1 yılOrtalaman baya iyiymiş 80 iyi bir ortalama yalnız 99 baya iyi benimde 94 ama 11 adına hiçbir şey yok aklımda 9 10 da öyle
Cevap sahibi+1 yılBenim 10 da 79 dü
Cevap sahibi+1 yıl9 69 9 da berbattım
Soran+1 yılFilm önerisi alabilirim senden o zaman? 😊 Ama hiç bilmiyorum baya anlayabilcegim bir film lazım
Cevap sahibi+1 yıl11 80 söyledim zaten
Cevap sahibi+1 yılBabamın penguenleri komiktir hem ingilizce düblaj ingizlice altyazı izle
Soran+1 yılSen baya iyisin ben bu kadar iyi değilim ki , ne dil konusunda ne ders şu an sadece kendimi geliştirmeye ve başarılı olmaya çalışıyorum..
Cevap sahibi+1 yılİsterseler deli desinler olsun kendin kendine sesli ingilizce konuş kendi soruna kendin cevap ver
Soran+1 yılTamam onu izliycem mutlaka , birşey sorabilir miyim peki dil konusuda?
Cevap sahibi+1 yılDil global insan olmak için önemli
Cevap sahibi+1 yılSor
Soran+1 yılKonuşmak için kelime bilgim olması lazım ona da gün gün başlıycam her güne 10 kelime diye böyle böyle arttırmayı düşünüyorumm.
Cevap sahibi+1 yılİnglizce Kitabı eline sözlük alarak oku
Cevap sahibi+1 yılÖyle daha iyi
Cevap sahibi+1 yılEzberlenmez dil
Cevap sahibi+1 yılTürkçeyi ezberleyerek öğrenmedik konuşarak öğrendik yine öyle yapacağız dil öğrenmek için
Soran+1 yılOkulda da ingilizce dersi Almanca dersi görüyorum neredeyse ilkokuldan beri ama konuşamıyorum konuşan da görmedim zaten öğretme stilleri mi yanlış yoksa bizde mi sıkıntı var bilmiyorum. Tamamıyla ingilizce konuşmak için okuldaki gibi sadece gramer mi bilmek lazım ya da ne öğrenerek başlamak lazım konuşabilmek için?
Cevap sahibi+1 yılÇünkü ezberletiyorlar dil ezberlenmez
Soran+1 yılDoğru ama nasıl olucak ki , cümle bile kuramam
Cevap sahibi+1 yılBende anaokulundan beri görüyorum kendi başıma öğrendim hatta dilciler beni hiç sevmezdi
Cevap sahibi+1 yılHerkes doğarken 2 3 dil bilmiyordu
Cevap sahibi+1 yılDediklerimi yap sabret yavaş yavaş ilerliyormuş
Cevap sahibi+1 yılİlerlicek
Cevap sahibi+1 yılParan varsa yurddışına çık
Cevap sahibi+1 yılNe yicem diye düşünme tek ihtiyacın olan çanta ve bir kaç kıyafet
Cevap sahibi+1 yılOrda girişkenliğinle yolunu bulursun
Cevap sahibi+1 yılDediğim biraz zor ama yaparsan süper
Soran+1 yılTamam tavsiyelerin hepsini not aldım unutmayım gözümün önünde dursun diye 😁😁 film izleyerek ve sürekli sözlük karıştırıp yeni kelimeler öğrenip konuşmaya çalışarak mi başlayayım o zaman?
Cevap sahibi+1 yılAynen
Cevap sahibi+1 yılEkonomi hakkında her zaman bilgin olsun
Cevap sahibi+1 yılBana göre alakası olmayan bir bile az çok ekonomi hakkında bilgi sahibi olması lazım
Soran+1 yılBu aklıma gelmedi değil geldi ama hangi ara nasıl olcak bu dediğin. Yurtdışına çıkacak kadar param şu an yok ama ilerde olur ama o zaman da mesleğimi yurtdışında yapmam gerekir bu biraz zor olur ama güzel fikir 😊😊
Soran+1 yılTamam ama neden ekonomi hakkında bilgi sahibi olmalıyım?
Cevap sahibi+1 yılKazandığın parayı değerlendirmek için
Cevap sahibi+1 yılEn en en özetle böyle olur
Soran+1 yılHimm yani eğer ekonomi hakkinda bilgi sahibi olursam ve birçok şey hakkında ; ileride bir iş kurup , gelir akışı oluşturup paranın benim için çalışmasını saglayabilirim
Cevap sahibi+1 yılBu arada 1 sene bekledim gibi bir şey demiştin 2003 lü müsün
Cevap sahibi+1 yılBende onu dedim
Soran+1 yılHayır 2004 , 1 sene beklemedim Onu nerde dedim ki?
Cevap sahibi+1 yılBen yanlış anladım o zaman pardon
Soran+1 yılSorun değil ben yanlış anlattım muhtemelen kendimi tam olarak ifade edemiyorum bazen
Cevap sahibi+1 yılBende yanlış anlamış olabilir :)
Cevap sahibi+1 yılBirde iyi bir dinleyici olmak çok önemli
Cevap sahibi+1 yıl91 mesaj olmuş keşke özelden konuşsaydık bu arada :)
Soran+1 yılEvet ben iyi bir dinleyiciyim bence söylediklerinin hepsini unutucagimi sanmıyorum ve iyi anladım bence 😊😊
Cevap sahibi+1 yılSevindim :)
Cevap sahibi+1 yılSohbet için teşekkür ederim bu arada
Soran+1 yılAynen , ama sohbet baya ilerledi farketmedik sanırım böyle birine denk geleceğimi düşünmemiştim ☺️☺️ şanslı günümdeyim sanırım
Soran+1 yılRica ederim asıl ben teşekkür ederim bana verdiğin tavsiyeler ve motive ettiğin için iyi hissetmeme sebeb oldun 😊😊😊
Cevap sahibi+1 yılRica ederim çok sevindim
Cevap sahibi+1 yılBen Kaan bu arada
Soran+1 yılNagihan bende memnun oldum tanıştığıma 😊
Cevap sahibi+1 yılNerelisin
Cevap sahibi+1 yılNagihan
Cevap sahibi+1 yılBende memun oldum 😊
Soran+1 yılİzmir , sen?
Cevap sahibi+1 yılKocaeli
Cevap sahibi+1 yıl1 kere gitmiştim İzmir’e
Cevap sahibi+1 yılGüzeldi
Cevap sahibi+1 yılNeresine gittiğimi hatırlamıyorum ama
Soran+1 yılYazları pek güzel değil 😁😁 bende Kocaeli'ne sadece Karadeniz'e giderken görüyorum..
Soran+1 yılSen tarif et istersen belki ben anlarım nereye gittiğini?
Cevap sahibi+1 yılPek hatırlamıyorum ki
Cevap sahibi+1 yılBaya oldu
Cevap sahibi+1 yılAma şu an yakınım İzmir’e tatildeyim şu an
Soran+1 yılHimm tamam o zaman ☺️
Soran+1 yılHimm nerdesin ki?
Cevap sahibi+1 yılKuşadası
Cevap sahibi+1 yılİlk kez geldim buraya hiç arkadaşım da yok
Soran+1 yılBurda bi aralar bir soru görmüştüm böyle kuşadasina geldim tanıdığım kimse yok tarzında o sendin o zaman?
Cevap sahibi+1 yılDeğildim
Cevap sahibi+1 yılKuşadasına çok kişi geliyor tatil için :)
Soran+1 yılAnladım sen değilsin o zaman..
Cevap sahibi+1 yılEvett
Cevap sahibi+1 yılİnstan var mı bu arada
Soran+1 yılVar ama fake gibi sosyal medyalarimi kapattım
Cevap sahibi+1 yılBen hiç fake hesap açmadım
Soran+1 yılBen çok açtım hâlâ var hdkemdlsmslsn ya hiç birini merak edip bakmadın mi fakeden falan?
Cevap sahibi+1 yılHiç etmedim gerçekten
Cevap sahibi+1 yılOnun yerine birşeyler okurum öğrenirim diye düşündüm
Soran+1 yılNasıl yaaa 😁😁 sanırım ben fazla meraklıyım sende sıkıntı yok yani.. ama benim bu seferki fake hesap değil sadece takip ettiğim hesapların beni kimsenin takip etmediği normal hesap
Cevap sahibi+1 yılYani asıl hesabını verebilir misin?
Soran+1 yılOnları da yaparsın tabiki ama en fazla 10 dk fake hesaptan bakmak birşeylere yani zaman alan birşey değil ki o sürekli gözleyen tiplerden değilim bu arada öyle sanma beniii 😂😁
Soran+1 yılAsıl hesabım yok kapattım okul maratonu biterse açarım diye
Cevap sahibi+1 yılTamamdır yok sanmam :)
Cevap sahibi+1 yılBende kapatmam lazım aslında
Cevap sahibi+1 yılTek kullandığım sosyal medya İnstagram
Soran+1 yılNeden?
Soran+1 yılBenimde bir aralar öyleydi artık sadece telegram ve burası var burayı da kafam dağılsın soru sorayım fikir alayım diye açtımm.
Cevap sahibi+1 yılÇok fazla resim atan biri değilim yani girersem insanların resimlerini görüyorum sadece
Cevap sahibi+1 yılBurada bence pek kapsamlı olmaz
Soran+1 yılHimm fotoğraf çekmeyi falan sevmiyo musun o zaman?
Cevap sahibi+1 yılNerede kapsamlı olur bende bilmiyorum buna karşılık
Cevap sahibi+1 yılBen anı yaşayan biriyim
Soran+1 yılNeden ki?
Cevap sahibi+1 yılYatta harika bir koyda kahvaltı yaptığını düşün ben telefonu ya da kamerayı unuttup kahvaltının tadını çıkartırım
Cevap sahibi+1 yılÇekersem bile paylaşmam
Cevap sahibi+1 yılBunun nedenini bende bilmiyorum
Soran+1 yılHem kahvaltının tadını çıkarmak hem de anı ölümsüzleştirmek hatıra kalsın istemek daha farklı birşey ama sanırım sevmiyosun o zaman fotoğraf kamera işlerini..
Cevap sahibi+1 yılSanırım dediğin gibi
Soran+1 yılHimm ilgini cekmiyodur sosyal medyada birşeyler paylaşmak şu an bende öyleyim nedensiz jsksksls
Soran+1 yılEvet öyle galiba
Cevap sahibi+1 yılMdmdmdm
Cevap sahibi+1 yılHobilerin neler
Soran+1 yılŞu sıralar hobilerim ; spor yapmak ve kitap okumak evde sürekli kalınca onlara sardım ve bağımlılık yaptı sanırım. Seninkiler daha çoktur eminim anı yaşamayı seven biri için , seninkiler ne mesela?
Soran+1 yılHobilerin neler diye sorunca sen kendimi iş görüşmesinde gibi hissettim genelede yeni tanıdığım insanlar sormaz hdoemodmeldke
Cevap sahibi+1 yılBasketbol tenis yüzmek kitap okumak
Cevap sahibi+1 yılKdkdjdk
Cevap sahibi+1 yılBana bazen çok resmî konuşuyorsun diyorlar
Soran+1 yılGüzelmiş ☺️
Soran+1 yılHahaha neden ki?
Cevap sahibi+1 yılSpor yapmak çok güzel ☺️
Cevap sahibi+1 yılYa bende bir bilsem mesela ben kardeşim oğlum gibi sözlerden pek hoşlanmıyorum
Cevap sahibi+1 yılÇok kaba geliyor
Soran+1 yılEvet iyi hissetiriyo ☺️
Cevap sahibi+1 yılZinde tutuyor
Cevap sahibi+1 yılEn sevdiğin yemek ne?
Soran+1 yılHimm daha kibar konuşuyorsun o zaman da bunun resmilikle pek alakası yok ki hatta hiç yok
Cevap sahibi+1 yılEvet insanlar bunu anlamıyor malisef işte
Cevap sahibi+1 yılBenim kırmızı et ile sushi
Soran+1 yılEn sevdiğim yemek özellikle yok ya favori yemeğim dediğim , et olmasın yeter bana ☺️ senin en sevdiğin yemek ne peki?
Cevap sahibi+1 yılKırmızı et ile sushi bu 2 sinden vazgeçemem
Cevap sahibi+1 yılVejeteryansın sanırım ya da et sevmiyorsun
Soran+1 yılSeninle baya zıt kişileriz sanırım
Cevap sahibi+1 yılYemek konusunda olabilir herkesin zevki farklıdır :)
Soran+1 yılHayır vejeteryan değilim beyaz et yiyorum kırmızı et bana sıkıntılı sevmiyorum özellikle kokusunu 😖
Cevap sahibi+1 yılBana çok hoş geliyor nedense antirikot özellikle
Soran+1 yılYemekler zitsa çoğu şeyde zıt oluyo genelde 😂😂 o yüzden dedim bilmiyorum daha tabi zıt mıyız yoksa çok ortak yönümüz var mii
Cevap sahibi+1 yılVardır ya
Cevap sahibi+1 yılTatlı olarak neler seversin
Cevap sahibi+1 yılDondurma kızarması Antep fıstıklı baklava ben sen?
Soran+1 yılBenim de en çok kaçtığım şey antirikot kokusunu az bile duysam kaçarım oradan 😁
Cevap sahibi+1 yılBenim şimdi bile canım çekiyor
Cevap sahibi+1 yılNe tür şarkı dinlersin genelde
Soran+1 yılTatlıyla aram çok aşırı yok ; sütlü tatlıları daha çok severim hepsini hatta
Soran+1 yılHahaha bu saatte mi nerden geldi zaten aklına tatlı 😁
Cevap sahibi+1 yılYemek konuştuk ya arkasından tatlı geldi aklıma
Soran+1 yılRuh halime bağlı şarkı seçimlerim zaten müziğe bayılıyorummm özellikle seçtiğim bir türü yok yani , sen peki?
Cevap sahibi+1 yılBenimde ruh halim
Soran+1 yıl😂😂 anladım yemek yemeyi seviyosun o zaman
Cevap sahibi+1 yılYapmayı da seviyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 372 cevap paylaştı.
+1 yılbenimdersnotlarim
dersnotgram
dersgram
igdershocam
notpaylasimlarım
derslervenotlar
Adın ne? Ona uygun bir şeyler üreteyim.12 Yorumla
Soran+1 yılAdıma göre değil de böyle kulağa sempatik gelen çok da klasik olmayan bir ad bulmaya çalışıyorum
- +1 yıl
İyi sen bilirsin.
Çalış gitsin.
Çalışacaksın.
İşte bu kadar!
İzle ve yap!
Bu tarzda olabilir.00 Yorumla
+1 yılStudywith… tarzı bir şey olabilir. Devamında ismin vs.
00 Yorumla
+1 yılBenim ismimi yapabilirsin :D :D
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet olabilir ☺️☺️
+1 yılderscalisicam olabilir. d. d
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet olabilir ama daha farklı birşey arıyorum klasik olmayan
+1 yıluff nolur beraber açalım bak
01 Yorumla- +1 yıl
bak mesela ben M I T istiyorum usa da bir MIT li nin gelişim rehberi ufff mukemmel oldu bak
- Eğitim & Kariyer konusunda 391 cevap paylaştı.
+1 yılÇalışak mı...
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 