Kuruma bagli isterdim, 8-10 saatlik bir isim olsa kuruma bagli her ay belli bir maas garanti olur, onun disinda da freelancer is yapabilirim hem para kazanirim hem network gelistiririm sonrasinda zaten freelancer calismayi sevmissem artik aylarca is alamiyacak gibi bir durum olmayacagini biliyorsam yani aylik illa ki kendimi gecindircek kadar is geliyorsa istersem kurumdan da ayrilabilirim ve tamamen freelancer calisabilirim o yuzden cevabim kuruma bagli calismak. Hem kuruma bagli calisarak ekiple calisma olarakta tecrube kazanmis olurum cv'me de de kuruma bagli (sirketin adi neyse) bu sirkette iste su kadar yil calistim gibi bir tecrube eklemis olurum.
Ikisinde de yeterince çalışmış birisi olarak Kurum'u tercih ederim. Hem asosyal olmaktan kurtarıyor hem de know-how (nasıl yapılır) çabuk gelişiyor. Birinde patron ile birinde müşteri ile uğraşıyorsun. Freelance daha çok kazandırıyor ama bazen aylarca iş gelmeyebiliyor.