sizce ferrace giyen bir bayan arada bir pantolon ve tunikle dışarı çıksa ne düşünürdünüz bazen diyorumki ferracesiz dışarı çıkmamam lazım ama hava çok sıcak olduğundan giymiyorum sizce yanlışmı yapıyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılNasreddin Hoca eşieği ve oğlu ile gezinirken,
Eşeğine kendisi binince insanlar "vay acımasız adam, oğlunu bu sıcakta yürütüyor" demişler.
Oğlunu bindirince oğluna "vay hayırsız evlat, yaşlıcağızbabasını yürütüyor" demişler.
Her ikisi de binince "vay insafsızlar, zavallı eşeğin üzerine abanmışlar da abanmışlar" demişler.
İkisi de inince "vay enayiler, yanlarında eşek yürüyor bunlar yayan geziyorlar" demişler. :))
Anlıyoruz ki içdüşüncelerini kontrol etmedikleri müddetçe insanlar siz ne giyerseniz giyin dile getirecek olumsuz bir söyleme sahiptirler. Nasıl mutlu ve rahat oluyorsanız onu tercih edin.10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılablacım siyah bol pantolon giyebilirsin yeterki vücut hatların belli olmasın ve gösterişten uzak dur. başörtünü usulüne göre takarsan neden olmasın... hakkıyla örtünenden Allah razı olsun Rabbim bize de nasip etsin
11 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ettim istiyen herkese allah nasip etsinn
Gizli Üye(30-35)+1 yılbenim ablam altına pantolon , onun üstüne kalçasını kapatan uzun tunikler giyiyor , çokta şık oluyor
hem darda değil yani öyle giyinebilirsin yani tuniğin arkası uzun ama önü biraz daha kısa değişik ama hoş oluyor şunun gibi
www.google.com.tr/search
sende böyle giyineblisn :)12 Yorumla
Soran+1 yılaynen bende bunlardan giyiyorum aama bir ferrace bir böyle dışarıya çıkınca abest oluyomuş gibi geliyor ferrace biraz daha tutucu bir giysi ya
Cevap sahibi+1 yıltabi dine uygun giymek gerekiyor orası ben karışamam
ama sonuçta haşa peygamber değiliz ki o sabır bizde olsun :( havalarda cidden çok sıcak , ama bence yaıkışıyor tunikler sen alışkın olmadığından olabilir..
ama dinen ferrace giymen daha uygun
+1 yılyanlış bişey yapmıyorsun düşüncen bile önemli koryabildigin kadar iffeti korumak gerçekten takdirlik bir davranış seni tabrik ediyorum
22 Yorumla
Soran+1 yılçk teşekkür ederim
- +1 yıl
nedemek bacım dogru yoldasın
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
11
Cevap
24Cevap
Gizli Üye(36-45)+1 yılKadınları ne kadar çok sıktıysak, dünyada hapis hayatı eçkiyorlar. Açık renkli geniş pardesü alabilir. Ama tunikte kötü bir seçim değil. Kadınlar şortla, miniyle gezerken zaten göz size kaymaz bile. Kurana göre giyin diyenler var. Kaç kere Kuran okudular bilmiyorum. Ama neyse karışmakta istemiyorum.
14 Yorumla
Soran+1 yılben allahın emrini yerine getiriyorum mümkün oldukcada dikkat çekmiycek tarzda giyiniyorum çünkü benim güzelliğimi sadeece eşim görsün budur normalii
Cevap sahibi+1 yılOrası zaten öyle, o konuda hem fikiriz. Ama dediğim gibi yazın ortasında da siyah ferace gyilmez ya.
- +1 yıl
cahilce konuşma Allah bilmiyor mu kadınların ne giyerse bunalacağını azcık akıl et.
Cevap sahibi+1 yılAkledenin kim olduğu açık.
+1 yıliçine daha ince şeyler giyip üstüne ferace giydiğin taktirde sıkıntı olmaz die düşünüyorum.. allah utandırmaz inş...
12 Yorumla
Soran+1 yılaminnn çok tşkler
- +1 yıl
rca.
+1 yılteri ceken kumaslar var ferracenin altina o tür kiyafetler giyinirsen sporun olmaz sanirim
11 Yorumla
Soran+1 yıltşkler
+1 yılbenim inancıma göre yanlış değil uzun bir tunikle giyebilirsin ama sen bilirsin yine de
12 Yorumla
Soran+1 yılsaol canım ama ferrace giyip sonrada uuzun gömlek pantolon giydiğimde yanlış anlaşılırmıyım szce
- +1 yıl
bilmem ki feraceden vazgeçti diyebilirler cevrene baglı bizimkiler bişey demez mesela
+1 yılPanpa boşver kendine boşuna eziyet etme bence, Allah yolunda kapanma diye birşey yok. Erkek yolunda kapanma var, sapık erkekler sana bakıcak da azıcak diye kendini zora sokma. Böyle bir mantık mı var ya, erkek bakıyor, erkek azıyor, kadın kapanmak zorunda kalıyor. Vay aq..
14 Yorumla
Soran+1 yılben kendi isteğimle kapandım allahın emrine eziyet gözüyle bakılırmı hiçç sadece sorumu iyi okusaydın keşke ona göre cevap vermiş olurdun
- +1 yıl
haydigel sen ne anlarsın senin zaten ar damarın çatlamış. seninde bacılarına bakıyorlardır aynı şekilde senin umrunda mı?
- +1 yıl
Bakmayın oçları, sapık duygularınızı dizginlemeyi öğrenin. Hayvanlar da bile bir edep var, hem müslümanım diyorsunuz, hemde mümin kızları görünce oh şunun saçlarına bak, azdım çıldırıyorum kafasında yaşıyosunuz. * sapıkları..
- Eğitim & Kariyer konusunda 697 cevap paylaştı.
+1 yılVücut hatlarını belirlemeyen bir kıyafet giy de..
Ne giyersen giy..
Hem şu var. Dışardaki insanlar senin ferace giydiğini bilemezler ki.. Yani başkaları ne diyecek diye böyle düşünmen tuhafıma gitti doğrusu...12 Yorumla
Soran+1 yılyaşadığm sitede hemen hemen herkes kapalı ve ferrace giyiyolar ve benimde giydiğimi görüyolar ben tunik pantolon giyince şaşırmış gibi bakıyolar onu kasdetmiştim
- +1 yıl
Anlıyorum canım.. Ama önemli olan kendi düşüncen ve fikrindir.
Senin kılığın kıyafetin kimseyi ilgilendirmez :)
Allah affetsin ama bende oyle pantolon uzeri tunik. sonucta kisa seyle cikmiyoruz :)
12 Yorumla
Soran+1 yılsende kapalısın dimi.. ferrace giyinen biri daha şık dışarı çıktığında yanlış düşünürlermi sence? bu şehir biraz geri zihniyetlide yanlış anlaşılırmıyımki
+1 yılSonucta uzun tunik demissin ve bol giyinirsen bir sorun olmaz diye düşünüyorum
11 Yorumla
Soran+1 yıltşler
Ya sakin boyle erkeklerin dikkatini cekcek ya da vucut hatlarinizi belli edecek sekilde giyinmeyin olmuyor ya yakismiyor
23 Yorumla
Soran+1 yılyok kardeşim ben bol ferrace giyiyorum kafamada dve hörgücü yapmıyorum çünkü çok günah.. ama bazen uzun bol tunik ve pantolon giyiyorum sizce abestmi böyle giyinmek
Soran+1 yılhaklısınnızz tayt giyip başını kapadıktan sonra ne anladım ben ondann ben bol giyiniyorum bedenim belli olmuyo
Eğitim & Kariyer konusunda 1,5b cevap paylaştı. Demek sende Allahın kadınların ızdırap çekmeleri için yaratıldığına inanananlardansın..
45 Yorumla
Soran+1 yılalllahın emri benim için ızdırap olamaz ben inançlı bir Müslümanım allah sizede hidayet nasip etsin inşllah
Soran+1 yılagziniza saglik can-hakan bey
+1 yılferracesiz cıkmamaya özen göster bu sıcaklarad taviz vermedıgınden sevapın artacaktır
11 Yorumla
Soran+1 yıltşkler evet haklısınızz
Feracenin altından sıfır kol falan giy ya da ne bilim şort giy o olmuyomu :D
14 Yorumla
Soran+1 yılrüzgar esince bacaklarım açılmıycakmı :) olmaz altına etek ya da pantolon giyiyorum
bence genelde ınsanlar bısı dusunmez. genelde olumsuz dusunceyı çarsaf gıyınıp sonradan carsafı cıkaranlar ıcın dusunuyorlar. ferace ya da tunık ıcın yanlıs yapıyor vs demezler
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim kardeşim inşalah yaa :)
+1 yılBizim ne düşünüp düşünmediğimiz önemli değil! Allah için kapanmıyor musun sen? Kuranda sıcak havalarda pantolon tipi şeyler giymek caizdir yazıyor mu?
14 Yorumla
Soran+1 yılallah için kapalıyım tabikiiiiiiiiii
- +1 yıl
Ama İslam pantolon tipi şeylere karşı
Soran+1 yılpantolon giymek yasakmı bilmiyodumm. ss
- +1 yıl
:( araştır istersen
+1 yılhttps://i.hizliresim.com/Bo1WzL.jpg kanım dondu şerefsizim
12 Yorumla
Soran+1 yılhyrdır nedir seni bu kadar şaşırtan
cehennem atesı daha sıcak sen boş ver mılletı kuranı kerıme gore gıyın
17 Yorumla
Soran+1 yılhaklısınız işte oyüzdn ferrace giyiyorumda tunik giydiğimde bol oluyo vücut hatlarım belli olmuyo ama bu yaşadığım şehir biraz tutucu sanki ferrace giymeyince yanlış düşünürler die aklıma geliyor
- +1 yıl
Ulan Allah korkusundan çok cehennem korkusu var bu müslümanlarda.. hahahah
Soran+1 yılhem allah korkusu var hemde ahiret korkusu diyelimm arkadaş gülme hepimizin gideceği yer belli
Soran+1 yılaynen allaha mahcup bir şekilde ahirete gitmeyi allah nasip etmesinn :(
- +1 yıl
Görüyoruz panpa asjhdfasdyusad
+1 yılbence sen ferace giymeye devam et sıcak çok iyi anlıyorum ama emin ol bu sıcak senin öbür kıyafetlerle bulacağın zarardan daha iyidir.
tunik ve pantolon hiç bir zaman feracenin yerini tutmuyor çok dar onlar.01 Yorumla
Soran+1 yıltşekür ederim haklısınız
Gizli Üye(30-35)+1 yılvalla bence dar giymedigin surece kimsenin ters dusunmesini gerektircek bir durum yok
11 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederimm
- Eğitim & Kariyer konusunda 395 cevap paylaştı.
+1 yılPantolon dediğin nasıl bişey ki? Tayt gibi yapışanlardan mı yoksa şu etek gibi olan çok bol pantolonlardan mı
012 Yorumla
Soran+1 yılbol keten pantalondan giyiyorum
- +1 yıl
Tesettürün ne demek olduğunu benden daha iyi biliyorsun anlatmam haddim değil o yüzden yani dar değilse vücut hatlarını belli etmiyorsa çok cancanlı değilse sıkntı olmaz diye düşümüyorum
Soran+1 yıltşk. ederim evet dar pantolon giyersem ferrace giyiyorum kimse görmüyor yani
- +1 yıl
Rica ederim. Ferace neden terletiyor açıkçası anlamadım biraz daha yaza uygun olanları var sanki ben öyle biliyorum yani mağazalarda kardeşimle baktığımız modellerde hep ince oluyor
Soran+1 yılvalla şu an pardusu yonunden en terletmeyen ferrace.. keten kumas tarzinda pardusulerimde var ama onlat cok terletiyo ferracenin kumasi carsafli bayNlarin giydigi kumStan. havayi iceri geciriyo yani
- +1 yıl
Hava almasına rağmen sıcakta rahatsız ediyor yani
Soran+1 yılsicak seni rahatsiZ ettigi gbi benide rahatsiz ediyo ama tenimi acikta birakan kiyafetler giymek yerine sicaktan piserim yinede ortulu olurum allah kolayligini veriyo sen kafana takma bizi:)
- +1 yıl
Yanlış anladın beni senin dediğini demek istemedim ki ben :'( :'(
Soran+1 yılne demek istedin aciiklada bileyim aglama:(
- +1 yıl
Yani ince kumaştan yapılmış olmasına rağmen rahatsız ediyor olması garip demek istedim.
Yargısız infaz oldu senin ki :)
Soran+1 yılincebile olsa sicakta zor oluyo kat kat giynmek.
- +1 yıl
anladım haklısın
+1 yılben arada gıymeyen gormedım hıc carsaf gıyenlerde. ben de ıcıne nasıl seyler gıydıgınızı hep merak etmısımdır cok sıcaklarda
06 Yorumla
Soran+1 yılben cArsaf giymiyorum bol pardusu giyiyorum adi ferrace.. hava sicaksa icine askili badi gidiyorum altinaa pantalon ya da uzun etek giyiyorum
- +1 yıl
bılgısızlıgımı mazur gor ogrenmıs oldum sayende. etek daha serın olur dıye dusunuyorum ama sen bılırsın yıne de. pantalon pısırıyo ama sen bol gıyersın tabı o baska..
Soran+1 yılestafurullah cnm.. etek giyince altina tayt giyiyorum ozamanda kat kat oluyo oyuzden pantalon daha rahat oluyo
- +1 yıl
hımm o zaman tabı pantalon daha mantıklı. ben de acık olmama ragmen taytın ustune mutlaka uzun gıyyorum rahatsız oluyorum baska turlu. Allah yardımcımız olsun
Soran+1 yılcok iyi yapiyosuunz tayt cok dikkat cekiyor cunku.. saolunn allah razi olsun
- +1 yıl
senden de Allah razı olsun canm
öğrenmek için soruyorum. ferace altına ne giyiyosnz...
16 Yorumla
Soran+1 yılhavanin durumuna uygun seyler.
Soran+1 yılillaki terliyorum ama eve gelince rahat seyler giyiyorum..
Soran+1 yıltobe ya sacma sacma sorulad sorma 26yasindayim daha niye senin babannen gibi giyineyim modern bir bayanim
+1 yılbilhassa kapali bayanlar icin zor bir durum Allah yardim etsin
02 Yorumla
Soran+1 yılallah o sıcaklığın sabrını veriyor kardeşş saolasın
- +1 yıl
tamam kardeşş
Ne diyor la bu ferrarisi mi varmis yoksa sovdu mu bize
11 Yorumla
Soran+1 yılbol pardüsü siyah... ferrace adı sen gözlük tak iyi görmüyosun
Çarşaf-ı şerif inşaAllah ;)
37 Yorumla
Soran+1 yılonuda düşünmedim değil ama ailemde kimse giymiyor bana çok laf ederler eminim :)
Soran+1 yılhyrlısı inşallahh
Soran+1 yılrenda ne demek istedin anlamadım
Pantolon bol olursa sıkıntı yok onların cahilliği
13 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim zaten dar pantolon giymiyorum tesettüre uygun değil
Soran+1 yılaminn cok tşk.
ben şortla sıcaklıyorum allah kolaylık versin
13 Yorumla
Soran+1 yılinanın allah bize gizli bir kalkan veriyo okdar sıcakki brası.. yinede çekebiliyorum bu sıcaklığı saolun
Soran+1 yılilginc gelmesin allah inananlarin. yNinda oluyo icten kapananlRim hepsi ayni seyleri soyluyor
+1 yılaslında bir ferace giyip bir çıkarmak bıraz abes geldi.
02 Yorumla
Soran+1 yılöylemi düşünüyosun hadi yaa :(
- +1 yıl
giydiğin tuniklerde bayagı uzun ferace tarzında olursa pek abes olmaz.
+1 yılFerace giymeye devam et bence.
11 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim inşallah
+1 yılFerrace ne?
13 Yorumla- +1 yıl
pardesünün astarsız olanı :)
- +1 yıl
Anladim tesekkurler :)
Soran+1 yıllink atcaktım ama 2xp olanlar atabiliyomuşş sinir site.. ferrace bol pardüsü gibi bişey netten bakabilrsin
pantolon serin mi tutuyor kandırma nefsini
06 Yorumla
Soran+1 yıletek giydiğimde içine taytta giymem gerekiyor haliyle içim kat kat oluyo evet oyüzden pantolon giyiyorum niye kandırayım kendimi
Soran+1 yılbol bir pantolon üstünede dizlerimi örten bir tunik giyiyorum kardeşim saol
Soran+1 yıldeve hörgücü yapan kızları dövesim geliyoo tesettürde dikkat çekmemek lazım oyzden başımı tapuz bile yapmıyorum
+1 yılDikkat çekici olmadığı sürece sorun yok
00 Yorumla
+1 yılmini etek giy türbanlı minililere bayılırım
02 Yorumla
Soran+1 yılonlar türbanlı değil karrdeşim gerçek türbanlılara hakaret etme istersn :(
- +1 yıl
bikere giyinip bana resim at ne olur): yüzünü göstermesende olur
Eğitim & Kariyer konusunda 340 cevap paylaştı. Elbise giy
00 Yorumlakızlara sorulmuş bir soru
00 YorumlaSon derece normal
10 Yorumla
Devamını Gör(20)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Kızlar ben tesettürlü bir bayanım genelde ferrace giyiyorum ama havalar çok sıcak olduğu için bazen uzun tunik ve pantolon giyiyorum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar