Kızlar ben tesettürlü bir bayanım genelde ferrace giyiyorum ama havalar çok sıcak olduğu için bazen uzun tunik ve pantolon giyiyorum?

sizce ferrace giyen bir bayan arada bir pantolon ve tunikle dışarı çıksa ne düşünürdünüz bazen diyorumki ferracesiz dışarı çıkmamam lazım ama hava çok sıcak olduğundan giymiyorum sizce yanlışmı yapıyorum
Kızlar ben tesettürlü bir bayanım genelde ferrace giyiyorum ama havalar çok sıcak olduğu için bazen uzun tunik ve pantolon giyiyorum?
Cevapla