Boğaziçi üniversitesi matematik istiyorum yüksek lisans yapmaya değer mi, yüksek lisansı tezli mi yapmalıyım?

Merhaba, bugün sınava girenlerden biri de benim sınav çok iyi geçti bir kaç soruda takıldım ama genel olarak iyiydi Boğaziçi matematik istiyorum ardın da yüksek lisans yapmak istiyorum. Sizce değer mi? Bir de tezli mi yapmalıyım?
Boğaziçi üniversitesi matematik istiyorum yüksek lisans yapmaya değer mi, yüksek lisansı tezli mi yapmalıyım?
Cevapla