Düşük sıralamayla gidilebilecek en iyi bölüm?

Değerli abilerim, ablalarım, kardeşlerim. Bu sene ilk defa Yksye girecek (12. Sınıf) biri olarak bir sorum var. Tembel, iradesiz ve öz disiplini olmayan biri olduğum için karantina dönemini pek iyi değerlendiremedim. Fakat mezuna kalmakta istemiyorum çünkü yine çalışmayacagimi biliyorum. Obp 96. Max 70kya girebilirim. Bana 70k ve sonrası içinde olan iş bulmakta zorlanmayacagim ve geliri kötü olmayan bir meslek/bölüm söyler misiniz? Sayısalım.
Düşük sıralamayla gidilebilecek en iyi bölüm?
Cevapla