İkisi de güzel geçti, ama lise ben de biraz daha önde çünkü daha samimi, daha gerçek dostlarım lise yıllarımda oldu. Zaten hala görüşüyorum birçoğu ile.
Ha anladım.. ama bu durumda yine aile olunca herşey oluyor.. doğru söylüyorsun abi. Herşeyin hakkımızda hayırlısı olsun. Yokluk görmeyen bisey diyemiyor tabi
Liseyi hiç sevmezdim ama gelecek kaygısının daha az hissedildiği , üni den mezun olunca ne yapacağım nasıl iş bulacağım gibi sorunlardan biraz daha uzakta kaldığı için lise.