Çok zoruma gidiyor ya çok efkarlıyım? Ne yapmalıyım?

Çok mu safım çok mu zeki yim çok mu çalışkanım neden her kes üstüme geliyor 😔😔 üniversite yi 2. Olarak bitirdim liseyi 94.7 ile 1. Olarak bitirdim ama amcam Gil hala ezikmisim gibi bakıyor eskiden sn adam olmazsın diyor du şimdi hala küçümsuyor :((
Çok zoruma gidiyor ya çok efkarlıyım? Ne yapmalıyım?
Cevapla