Eğitim & Kariyer LC waikiki de çalışmaya başlayacağım. Ne gibi zorlukları var? idil34idil Takip Et Xper 1 Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Evime çok yakın bir mağazasında çalışacağım. İş tecrübesi varsa lc waikiki hakkında bilgi verir misiniz? Güncellemeler+1 yıl Var mı arttıran addsdd LC waikiki de çalışmaya başlayacağım. Ne gibi zorlukları var? Cevapla Tecrübe Soruları LC Waikiki Hakkında Sorular Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
NanoTech Takip Et Xper 7 Yaş: 40 , eic 93% +1 yıl oturmak yok haftasonu izin yok haftada en az 1 ortalama 2 gün açılış kapanış. Asgari ücret + kotaya göre prim 0 0 Yorumla
ozelinianlat Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 90% +1 yıl hep ayaktdin katla katla bitmez gece cikwrisn bazen sabqhlarisn 0 2 Yorumla idil34idil +1 yıl Ben tişört katlamayı bilmiyorum sorun olur mu wlrkt Yorumla ozelinianlat +1 yıl öğrenirken basit Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Merhaba kaç günde dönüş oldu size birde Mülakatta neler sordular bense başvurmak istiyorum ama işleyiş nasil 0 0 Yorumla
drateş10 Takip Et Xper 1 Yaş: 28 +1 yıl Eski kız arkadaşım çalıştı zor oluyor biraz ayaküstü ama alışırsın 0 6 Yorumla idil34idil +1 yıl Nasıl yani Yorumla drateş10 +1 yıl Ayaküstü olmak ypruyıt Yorumla drateş10 +1 yıl Yoruyor Yorumla drateş10 +1 yıl Nee diyonn Yorumla idil34idil +1 yıl Gayette açık Yorumla drateş10 +1 yıl ? Yorumla
Zey000 Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 97% +1 yıl çalışmıştım bir ay kadar bayağı zor bir iş 0 2 Yorumla idil34idil +1 yıl Nesi zor Yorumla Zey000 +1 yıl bütün gün ayakta durmak ölüm gibi bir şey zaten. bir de ben part time olduğum için full çalışanlar sürekli ezmeye çalışıyordu sinirden ağladığım bile olmuştu. çeşit çeşit de müşteri var Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Sürekli çalışman işte 0 7 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ne istiyorsun Yorumla idil34idil +1 yıl Gayet açık Yorumla Cevap sahibi +1 yıl O nasıl olcak Yorumla idil34idil +1 yıl Zorla olacak Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Nerde Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Atılmıyor Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Artım merhaba attım diye Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Güzel bir bence sorusu olmuş eline sağlık 0 3 Yorumla idil34idil +1 yıl Bu bence değil sanırım karıştırdın. 🙏💛 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sencemi bu? Yorumla idil34idil +1 yıl Adfssf tamam Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
oturmak yok haftasonu izin yok haftada en az 1 ortalama 2 gün açılış kapanış. Asgari ücret + kotaya göre prim
hep ayaktdin katla katla bitmez gece cikwrisn bazen sabqhlarisn
Ben tişört katlamayı bilmiyorum sorun olur mu wlrkt
öğrenirken basit
Merhaba kaç günde dönüş oldu size birde Mülakatta neler sordular bense başvurmak istiyorum ama işleyiş nasil
Eski kız arkadaşım çalıştı zor oluyor biraz ayaküstü ama alışırsın
Nasıl yani
Ayaküstü olmak ypruyıt
Yoruyor
Nee diyonn
Gayette açık
?
çalışmıştım bir ay kadar bayağı zor bir iş
Nesi zor
bütün gün ayakta durmak ölüm gibi bir şey zaten. bir de ben part time olduğum için full çalışanlar sürekli ezmeye çalışıyordu sinirden ağladığım bile olmuştu. çeşit çeşit de müşteri var
Sürekli çalışman işte
Ne istiyorsun
Gayet açık
O nasıl olcak
Zorla olacak
Nerde
Atılmıyor
Artım merhaba attım diye
Sürekli kıyafet düzelt modu
Güzel bir bence sorusu olmuş eline sağlık
Bu bence değil sanırım karıştırdın. 🙏💛
Sencemi bu?
Adfssf tamam