Eğitimim için nişanlımı bıraktım. Kötü hissediyorum neden?

Çok seviyordu ama okulu bırakıp açığa gecmemi. Çalışmama izin vermeyeceğini söyledi ben de 19 yaşındayım çok gencim sevmeme rağmen bıraktım. Eğitimime döndüm. Ama kötü hissediyorum nasıl daha iyi hissedip derslerime yogunlasabilirim
Eğitimim için nişanlımı bıraktım. Kötü hissediyorum neden?
Cevapla