Bu kelimelerin doğu yazılışı nasıl yardım edin lütfen?

1-segmentteki
2-dosyadaki
3-belgedeki
4-panosundaki
5-sekmesindeki

Yazılışları doğru mu sizce? ''ki'' ler ayrı olmayacak değil mi?
Bu kelimelerin doğu yazılışı nasıl yardım edin lütfen?
Cevapla