1-segmentteki
2-dosyadaki
3-belgedeki
4-panosundaki
5-sekmesindeki
Yazılışları doğru mu sizce? ''ki'' ler ayrı olmayacak değil mi?
2-dosyadaki
3-belgedeki
4-panosundaki
5-sekmesindeki
Yazılışları doğru mu sizce? ''ki'' ler ayrı olmayacak değil mi?
Merhaba, bu sözcüklerin hepsi bitişik yazılır çünkü bunlar bağlaç olan -ki eki değiller. Bağlaç olan -ki ayrı yazılır ama burada "-ki" ekleri bağlaçlık bildirmediği için bitişik olarak yazılması gerekir. Yani doğru yaptınız içiniz rahat olsun :) Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Cevap
3Cevap
birleşik bunda. Bağlaç ki ayrı yazılır burda sahiplik belirtiyor
Evet hepsi bitişik yazılır.
Doğru
Hepsi doğru
Bağlac ise ayrı
Doğru
Hepsi doğru
doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?