Ben geçen sene 524 puanla Tıp fakültesini kazandım ama ikiz kardeşim 398 puanla kazanamadı o yüzden ikiz kardeşimle bir anlaşma yaptık onun yerine ben giricem sınava. Biz ikiz kardeşimle birbirimize çok benziyoruz herkes karıştırıyor bizi. Ses tonumuz bile aynı insanlar bizi pek ayırt edemiyor. Aynı zamanda tıp fakültesinin puanları çok yüksek kardeşimde tıp kazanıcak potansiyel yok ne yazıkki pek ders çalışmayı seven birisi değil ne dersiniz sizce anlarlar mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Troll soruydu ikiz kardeşim bile yok hahhaha
İkiz kardeşimin yerine Üniversite sınavına girsem yakalanır mıyım?
Çok enteresan ama öyle yaparsan başkalarının hakkına girmiş olursun Allah tan korkuyorsan yapma bence ama yine de sen bilirsin ben öylr yapsam vicdanım rahat etmezdi
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kardeşim çok ısrar etti ayaklarıma bile kapandı bunun için bende hayır diyemedim.
Kul hakkı insanın affedilmeyen tek günahıdır. Bunu yapmak yerine mezuna kalıp doğru düzenli çalışıp kazanmak var. Dünya hayatı için ahiretini yakma derim.
Birbirinize benzemenizle alakası yok başka yerden yakalıyorlar sınava girersin puan açıklandığında o şokla birlikte anlarsın + senin girdiğinde ortaya çıkar biz buna teknoloji diyoruz. Dene dediğim gibi gerçekleştiğinde demişti aynısı oldu dersin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
fakülte kazanmakla bitiyor mu? aklınız yok mu? senelerce de sen mi gireceksin dersine? sen mi yazacaksın, hazırlayacaksın?
Ara ara sınavlarına girerim yine ne var bunda
sakın yapma hem kendini hem onu hem bütün insanlığı yakarsın
Çok enteresan ama öyle yaparsan başkalarının hakkına girmiş olursun Allah tan korkuyorsan yapma bence ama yine de sen bilirsin ben öylr yapsam vicdanım rahat etmezdi
Kardeşim çok ısrar etti ayaklarıma bile kapandı bunun için bende hayır diyemedim.
Anlamazlar ama dikkatli ol derim
Kul hakkı insanın affedilmeyen tek günahıdır.
Bunu yapmak yerine mezuna kalıp doğru düzenli çalışıp kazanmak var.
Dünya hayatı için ahiretini yakma derim.
Anlaşılıyor istersen dene yakalanınca anlarsın
Nasıl anlaşılıyor peki
Birbirinize benzemenizle alakası yok başka yerden yakalıyorlar sınava girersin puan açıklandığında o şokla birlikte anlarsın + senin girdiğinde ortaya çıkar biz buna teknoloji diyoruz. Dene dediğim gibi gerçekleştiğinde demişti aynısı oldu dersin.
anlarlarsa ikiniz de yanarsınız
Nasıl anlarlar pardon kendi akrabalarımız bile bizi ayırt edemiyor
Gir covid yuzunden kimse bakmıyo zaten dogru durus
Eğer ayırımınız yoksa anlamaları imkansız