Kasada 2-3 gündür 300-400 tl açık çıkıyor sizce neden?

para üstüne bakarak veriyorum ben parayı imkansız okadar çıkması siz bu durumla hiç karşılaştınız mı ne yaptiniz ben kasiyer olarak girmedim markete aldılar kaç haftadır kasiyerlik yapıyorum bazen çıkarmadığm oluyor bazen çıkıyor böyle yüksek 😞
Kasada 2-3 gündür 300-400 tl açık çıkıyor sizce neden?
Cevapla