Arkadaşlar Edebiyat okuyup da bu yoldan dönenler var mı?

Benim bitirmeme çok az kaldı fakat ben öğretmenlik yapmak istemiyorum bu yoldan dönmeyi düşünüyorum hocalarımız da burdan mezun olduktan sonra uğramıyorsunuz bile dedi. Ben 25 yaşına gireceğim öğretmenlikten değil de Kpss girip memurluktan falan devam etmek mantıklı mı sizce?
Arkadaşlar Edebiyat okuyup da bu yoldan dönenler var mı?
Cevapla