Belediyeye girerken güvenlik soruşturmasından geçebilir miyim?

Arkadaşlar aranızda belediyede taşeron çalışan varmıdır, girerken güvenlik soruşturması geçiriliyor u adli sicil kaydım temiz fakat 3 yıl önce benim karışmış olduğum bir olaydan hgab kararım var, Belediyeye girme durumum var, bu durum taşeron olarak girerken engel olur mu bilen var mı
Belediyeye girerken güvenlik soruşturmasından geçebilir miyim?
Cevapla