En çok para kazandıran fakülte hangisidir? Hukuk mu, tıp mı, mühendislik mi?

En çok para kazandıran fakülte hangisidir? Hukuk mu, tıp mı, mühendislik mi?
Bana göre eğer iyi bir üniversiteden mezun olursan mühendislik en fazla parayı kazanacağın alandır. Peki sizce hangisi?
En çok para kazandıran fakülte hangisidir? Hukuk mu, tıp mı, mühendislik mi?
Cevapla