Ben 4 üniversite mezunuyum şu an işim yok iş arıyorum bir tane zincir mağaza yönetici adayı arıyormuş başvursam mı vurmasam mı kararsız kaldım bazen diyorum ben bu okulları markete müdür olmak için mi okudum siz olsanız ne yaparsınız?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 349 cevap paylaştı.
+1 yıl4 veya daha fazla üniversiteden mezun olan insan benim gözümde çabuk pes eden insandır. Tek bir üniversite okursun, kendini mesleğinde geliştirmek için gerekli sınavlara hazırlanırsın mertebe olarak kendini yükseltirsin. Bakıyorlar ki sınavlar zor, yapamam diye hemen pes ediyorlar.. Bakıyorlar ki parasız, iş bulamıyorlar hemen başka mesleğe atlıyorlar. Böylece hayat'a atılmadan tüm yaşını okuyarak geçiriyorlar, maddi yönden zorluklar çekiyorlar. Tek bir meslekte yükselip, pes etmemeleri taraftarıyım.
03 Yorumla
Soran+1 yılYooo hiçte pes eden biri değilim işkur olsun diğer kariyrr siteleri olsun 24 saat doldurduktan sonra is ilanlarını yeniliyorum bölümümle alakalı ales, yds, kpss tarzi sınavlara hazirlanıyorum ama üzgünüm memur olup atanmak hiç kolay değil
- +1 yıl
Niye kolay değil? Kendimi geliştirmeme rağmen mesleğimde, özel sektörlerde hep ayağımı kaydırdılar.. Maaşımın hesabını yaptılar, psikolojik bunalımlara girdim, emeğimi yok saydılar. İnsan çaresiz kalınca, herşeyi göze alıyor.. Ben nasıl başardıysam atanmayı herkes başarır yeter ki istesin.
Soran+1 yılKesinlikle doğru zaten normalde hep özel sektörü düşünen bir insandım ama özel sektörde gerçekten bir halt yok özür diliyerek söyluyorum
En İyi Cevaplar
Türkiye şartlarında üzülerek söylüyorum bunu maalesef ki normal :) Ekonomik boyutta kendini rahatlatana kadar kesinlikle iş ayırt etmeden çalışmalısın, istediğin işi bulduktan sonra oraya geçiş yaparsın. İşsiz kalmak boş durmak hem cebini hem beynini gereğinden fazla yoracaktır.
Ayrıca bu aralar stres altındaysan ve rahatlamaya biraz ihtiyacın varsa aşağıdaki linki dinlemeni öneririm bana çok iyi geliyor;
https://radyodinlesene.com/canli-radyo-seymen-dinle01 Yorumla
Soran+1 yılAçıkcasi önceden hedefim vardı okuduğum bölümle alakalı şimdi hiç yok
Ben bu yaşımda şunu öğrendimki nekadar diploman olursa olsun bir konuda uzmanlaşıp sebat etmedikçe işe yaramıyor
Bu belkide başlayacağın start noktası olabilir
Unutma tekerede bir kuvvet uygulamadıkça hareket etmez olduğu yerde çürür gider00 Yorumla
+1 yılÜniversite sayısı ile niteliğin alakası yok. İstersen 10 üniversite biter, işe yaramayan saçma sapan bölümler okuduysan hiç faydası olmaz. Bana göre çeşitli bölümler okumak yerine nitelikli bir bölüm+yl+phd iş görür. İş konusuna gelince de ihtiyacın varsa başvur.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
23
Cevap
32Cevap
Onemli olan 4 uni bitirmek degil, okudugun dalda yukselmek. Keske yuksek ve doktora yapsaymissin iyiydi.
Artik herkez uni mezunu.
Soruna gelecek olursak evet haksizlik universite okuyup sonrasinda hayatini kazanmak icin en berbat islerde calismak zorunda kalman.
İssizlik artti, devletin sermaye sahiplerini destekleyen liberal politikalari insanlari kolelestirdi.31 Yorumla
Soran+1 yılEvet öyle ama yüksek lisans yapanların bir çoğuda artık iş bulamıyor
+1 yılsen o okulları ne için okudun onurunla kendi ayakların üzerinde durabilmek için eee o zaman böyle bir iş fırsatın varsa niye geri çevireceksin hem 4 deyil 14 ünivde bitirsen iş tecrüben yoksa kimse gel şu bizin holdingi yönet demez bence işi al tecrübe esastır
10 Yorumla
+1 yılBence başvurmalısın. Yani evet o kadar okulu market müdürü olmak için okumadın haklısın ama Türkiye şartlarında çok şanslısın bence.
Biontech aşısını Almanya'daki Türk bilim insanlarının üretmesi olayından sonra bir tweet okudum. "Bugün nakliye firmasından gelen taşıma görevlisi genetik mühendisliği mezunuydu." diye.
Ne kadar utanç verici değil mi? Ülkemizin hali bu. Okuyana değer verilmiyor. Çok iyi eğisanlar iş bulamıyorlar02 Yorumla- +1 yıl
Çok iyi eğitimli insanlar iş bulamıyorlar. Biz de okuyoruz canımız çıkıyor ama ne için? HİÇ. Kabul et yani. 4 üni mezunu olup market müdürü olman senin için asla garip olmamalı. Ülkenin durumu garip zaten.
- +1 yıl
Profilimdeki soruyu yanıtlar mısın seni davet edemiyorum
+1 yılŞu zamanda hiç garipsemiyorum inanın ki benim de Abim Bogazici Üniversitesinde İnşaat Mühendisliği bitirdi sonra İstanbul Üniversitesinde Ezcalik Fakültesine başladı şu an İngiltere de adını hatirlayamadim pek bir okulda yüksek lisans yapıyor ve güzel yerler bitirmesine rağmen şu an ne iş yapıyor dersin gittiği ülkede =boyacılık 🙄😒
211 Yorumla- +1 yıl
Ve o kadar dil öğrendi dedim Abi hayallerin boşuna gitti resmen sonra dış ticarete başladı şu an sanirim hem ticaret yapıp hem boya yapıyor adına çok üzülüyorum inşallah hepimiz emeklerimizin karşılığını alabiliriz
Soran+1 yılEvet cok var öyle çevremde imkanı olan babasinın mesleğini devam ettiriyor tarla, bağ, bahçe gibi dükkanı olanlar şanslı inşallah bu duzen bir son bulur 😒
- +1 yıl
Evet Abim gibi kaç kişi emek vererek bir yerlere geliyor ve sonu hüsran çok üzülüyorum hem de çok yani bu düzen son bulur mu 🤔 pek zannetmiyorum senlerdir aynı düzen bu eğitim sistemine iş imkanlarına bir el atılması gerektiğini düşünüyorum ben aslında bazen şey diye düşünüyorum üniversite oku ama bir tane de mesleki bolum oku genel olarak meslek liselerine meslek bölümlerine öncelik tanıyorlar
Soran+1 yılEvet gereksiz harcamalar yapılacağına fabrika açsınlar istihdamı kalkındırsınlar, zaten isverenler tanidik aliyorlar yanlarina hatta dun is gorusmesine gittim cvmi bile incelememisler
- +1 yıl
Hiç şaşırmadım
- +1 yıl
Şu tanıdıkları ise almalarından da nefret ediyorum
- +1 yıl
Adam hiçbir şey bilmiyor etmiyor en güzel işleri yapıyor okumuş masa başında senelerce kafa patlatmış insanlar halleri ortada 🙄
Soran+1 yılEvet öyle işverenin biri ilkokul mezunu çalısa ünivrtsite mezunu cok degisik ortamlar vallahi
- +1 yıl
Allah yardım etsin gerçekten zor bir devirde yaşıyoruz
- +1 yıl
Kul hakkı yiyor adiler torpilliler
- +1 yıl
Kesinlikle katılıyorum
Vizyoner yonetiminle markete çok büyük faydan dokunabilir. Mühim olan kaç üni mezunu oldugun değil senin mental zenginliğin. Üniler eğitime maalesef ihtişam katamiyor.
25 Yorumla- +1 yıl
@tubasueda yerinde ve mantıklı bir tespit
- +1 yıl
@tubasueda maalesef haklısınız. Ülke olarak barada büyük kayıplarımız var
Soran+1 yılEvet ben kendimi gelistirdigimi dusunuyorum univrrsite hayatimda uluslarası organizasyonlada katıldım, 2 yıla yakın pazarlama deneyimim var, uzun donemli bolgemdeki iyi bir firmada staj yaptım bir sürü eğitim ve kurslar aldım hatta dün bir isverenle gorustum cvmi okumadigini söyledi
Gizli Üye(30-35)+1 yılA101 bim tarzı bi yerse eger bu tip yerlerde calismis 8-9 magazanin sorumlusu bi arkadasin anlattiklarina göre zor bi iş oldugunu rahatlikla söyliyebilirim.
Sorumluluklari acıgı gediği bol bi iş.
Ama ben zoru severim beni aşmaz diyosaniz karar sizin ben aklım yettikce kendi fikrimi sunmak istedim ama boş kalmak daha da kötü insanin masraflari yoktan anlamaz00 Yorumla
+1 yıl4 üniversite bitirip iş arıyorsan. vay halimize. şu an ha üni okumuş ha okumamışım. pek önemli değil gibi geliyor. Tabi bu benim düşüncem. herkesin fikri kendine.
Ablacım, ne diycem bilmiyorum malesef :(00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 550 cevap paylaştı.
+1 yıltürkiyede master yaptıktan sonra tuvaletçi olman bile normal bişey alışıldık durum görüyoruz az mı zamanında bunun üstüne film çekildi diplomalı hıyarcı hatırlarsın belki
02 Yorumla
Soran+1 yılÇok fazla var öyle etrafımda insanlar ne yapacagiz gecim derdindeyiz
- +1 yıl
haklısınız zaten bende öyleyim 3 üniversite bitirmedim ama iş bilgime ve kafa yapıma göre benimde güzel işim olması lazımdı ama olmuyor işte kapılar kapalı
+1 yılÇoğu tahsili vatandaş boş gezip, kasiyerlik yapıyor.
10 Yorumla
+1 yıldemekki kalite üniversite mezunu değilsin. İyi bir üniversitenin iyi bir bölümünü bitirseydin mağaza müdürü değil banka müdürü olurdun.
19 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim gayette kaliteli bir üniversiteden mezunum ünivrtsitem ilk 30 içerisinde yer alıyor. Zaten çok kaliteli bir üniversiteden mezun olsam kıytırık firmalarda iş aramam 🙂
- +1 yıl
ilk 30 mu haaaaa inan sesli güldüm:))))
Soran+1 yılTabi sesli sesli gülebilirsiniz gülmek doğal hakkınız 😊😊 ayrıca haddim olmayarak bir soru sormak istiyorum size siz işveren/İnsan Kaynakları uzmanı mısınız?
- +1 yıl
Bir halt değil kendisi ukalanın teki soran abla takma kafana bunu
- +1 yıl
@Poncikkk98 sen ne haltsın kezo.
- +1 yıl
yaw iyi iş bulamıyorum diyen sensin. bana ne ne halin varsa gör. ben de diyorum ki iyi bir meslek sahibi değilsin, kötü bir okul kötü bir bölüm bitirmişsin. senin gbilere kifayetsiz muhteris denir.
Soran+1 yılİnşallah sizin gibi ik veya işverenler karşımıza çıkmaz soruma cevap vermediğinize göre o iki seçenekten birisiniz. Çalışanınız adına üzüldüm
- +1 yıl
hayır sayın arkadaşım... ben size hakaret etmedim veya aşağılamadım. sadece gerçeklerle yüzleşmeniz gerektiğini söyledim. her insan kendi imkanını ve potansiyelini bilmelidir.
- +1 yıl
Abazaayaaa bak hele
Maşallah biz daha birini bitiremeden ölüyoruz evet, garip bir durum ama sonuçta kimse bunu size neden diye sorarken neden yaptığınızı sormuyacak bence.
10 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 2,9b cevap paylaştı. Migrosta halihazırda bir sürü 4 yillik mezun kasiyerlik yapıyor. Sen 4 yıllık okul bitirmeyi önemli birşey sandin galiba.
20 Yorumla
+1 yılTürkiye'ye hoşgeldiniz. Üniversite okuyanlar artık ya market ya da mağazada çalışıyor geldiğimiz duruma bak cidden yazık Utanıyorum ülkemdan baştakilerden.
00 Yorumla
+1 yılAbla bu soruyu okuyunca harbi üzüldüm zaten gelecek kaygısı olan biriyim 😔
11 Yorumla
Soran+1 yılÜzgünüm gelecek bu mesleki tarzda bölümler okumalısın inşallah mezun olduğunda bizim bulunduğumuz durumda olmazsin
Çok sayıda okumak değil de mantıklı hareket etmek önemli şu hayatta.. eğer işe ihtiyacın varsa tabi başvur ama baştan küçümseme psikolojisine girme.
00 Yorumla
+1 yılGeçici olarak olabilir. Ama sonra kendi işine yönelik bir yerde iş bulmaya bakarsır.
01 Yorumla
Soran+1 yılİşte kendimle alaklaı işe girmek istesem gene tek engel DENEYİMİNİZ VAR MI?
+1 yıliste bazen cok okumak degil deneyim onemli bu yasa kadar okuyunca bu yastan snra deneyimsiz oldugun icin kimse almiyor ise ulkemizin durumu bu malesef
25 Yorumla
Soran+1 yılAçıkcası yukarda da yazdım deneyimim var cogu yerde calistim stajlar yaptim egitimlere kurslara gittim herkes tanidik/tecrubeli aliyor
- +1 yıl
ahnen oyle bu ülkede torpil tanidik yoksa isin cok zor angarada dayin olacak
- +1 yıl
bu arada 4 uniyi ne ara bitirdin yahu bolumler ne cok merak ettim
Soran+1 yılAslında 3 ü açıkögretim 1i normal
- +1 yıl
hmm olsun ama yinede buyuk basari twbrik ederim
Eğitim & Kariyer konusunda 352 cevap paylaştı. En acısı da başvursan bile işe alınmama ihtimalin yüksek.
01 Yorumla
Soran+1 yıl😂😂 o kadar doğru bir yorum ki bu kalıbımı basarım
Eğitim & Kariyer konusunda 401 cevap paylaştı. Başvurup hem yöneticilik anlamında referansın olmuş olur. Hem de istediğin işi bulana kadar çalışmış olursun. ekonomik olarak sana katkısı olur
00 Yorumla
+1 yılhazir bir işin yoksa tabiki başvur.
belki yukselip daha iyi yerlere gelebilirsin.
ufak magazandan baslayip buyuk bir mağaza albilirler,13 Yorumla
Soran+1 yılAslında belli bir süre sonra orada çalışıp yükselebilir miyim? Yani bağlı bulunduğum şirkette departmanlarda çalışma fırsatım olabilir mi? Bilgi sahibiyseniz yardımcı olur musunuz?
- +1 yıl
bilgi sahibi değilim, ama çok çalışan iyi çalışan elbet sivrilir,4 ünüversite diyorsunuz.
kendinize güvenin bence
Soran+1 yılTeşekkür ederim yorumunuz için
İşte türkiye şartları oku ve issiz kal ne güzel memleket be
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılGerçek mi bu?4 ünü ne ara bitirdin 😂ben 2. Sini yarıda bıraktm, demek ki bölümlerin çok iyi değilmiş, benmki de çok şyi değil yani eczacılık gibi bişey okumalymşz
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende üni yarida biraktim Şu an mankenim cok iyi geciniyorum okumak bos bence😊👍
01 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBen 1 tane kazanamadım utanmaz gibi 4 tane mi okudun? 16 yıl oradan oku iş bulamaman normal
12 Yorumla
Soran+1 yılEn iyisi mesleki alanda uzmanlas bendne tavsiye
Cevap sahibi+1 yılNeden bu kadar fazla üniversite? Ne işine yaradı?
Gizli Üye(25-29)+1 yılSırf bu yüzden üniversiteye gitmek yerine iş arıyorum. Vakit ve para kaybı resmen. Eğitim, sağlık sistemi mi kaldı ülkede.
00 YorumlaDil varsa yurt dışına göç, burada hakettiği değeri bulamazsın
10 YorumlaSaçma sapan bölümler okuduysan veyahut kendini o bölümde geliştirmediysen hiçbir faydası yok,. hak etmiştirsin.
10 Yorumla
+1 yılNeden garip olsun ki. Bu senin değil ülkenin garipliğinden herkes ister branşında iş yapsın ama durumlar ortada
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen okumadım arabam var motorum var😄 maaşım 7 bin bazen daha fazla
05 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSorun mu kardeş
Cevap sahibi+1 yılSorunmu var kardeş ben kendimi yazdım
Cevap sahibi+1 yılNe biraz
+1 yıl4 üni de okusan market müdürü olmaya bile layık görmüyorlar üzgünüm
00 Yorumla
+1 yılOkuduğun 4 ünilerden açıköğretim veya önlisans olan varsa sallamazlar onları
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİş iştir başvur canım tabiki türkiye şartlarında ne kaparsan senin, işide küçümseme lütfen bak bakalım belki almayacaklar😅
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 736 cevap paylaştı. Daha iyi bir yer arardım.
10 Yorumla
+1 yılEğitim kadar tecrübede önemlidir.
03 Yorumla
Soran+1 yılEvet 25 yaşindayım 1.5 yıl pazarlama uzun dönem bulunduğum bölgedeki en iyi kurumlardan birinde stajyerlik yaptım uluslarası organizasyonlara katıldır sayamayacağım kadar sertifikalar eğitimler aldım
- +1 yıl
Stajyerlik bir adım asıl yöneticilik olarak altlarda deneyim kazanıp , eğitiminizle pekiştirmenizi öneririm
Soran+1 yılTeşekkür ederim. Peki biliyor musunuz bilmiyorum ama diyelim buradan başladim eğer iyi bir performans gösterirsem genel müdürlükte departmanda çalışma olasılığım var mıdır?
Eğitim & Kariyer konusunda 992 cevap paylaştı. Kalem tutmak ile mürekkep yalamak bir değildir.
10 Yorumla
+1 yılHangi bölümleri bitirdin
00 YorumlaOkdugn bölümler neler
00 Yorumla
+1 yılBaşvur bence inşallah kabul edilirsin
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 726 cevap paylaştı. Kabul ederlerse garip
00 Yorumla
+1 yılGarip değil en azından boş durmaktan iyidir
00 Yorumla
+1 yılişsiz kalacağın bölümler okuduysan normal tabi
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılKeşke 4 diploma olacağına 1 rtane mesleğin olsa
03 Yorumla
Soran+1 yılMesleğim var abicim benim 1.5 yıl pazarlama üzerine çalıştım, uzun dönem bulunduğum bölgedeki en iyi kurumlardan birinde stajyerlik yaptım uluslarası organizasyonlara katıldır sayamayacağım kadar sertifikalar eğitimler aldım
Cevap sahibi+1 yılmesleğin nedir?
Soran+1 yılPazarlama, İK, muhasebe bu tarz agırlık İK ve muhasebe
+1 yılŞu işsizlikte normal
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılhangi bölümleri bitirdin?
00 Yorumla
+1 yıl10 bin lira maaş alıyorlarmış diye duydum
00 Yorumla
+1 yılTecrübe olmadan olamazsın
20 YorumlaEğer türkiyedeysen hiçbir şekilde garip değil
00 Yorumla
+1 yılHayır değil
00 Yorumlatürkiye burası
00 Yorumla
+1 yılKüçük adımlar büyük gelecekler baçvur bence
00 YorumlaMarketcilik de kariyerdir
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 12,2b cevap paylaştı. Başvur
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılkız kacırma
00 YorumlaBaşvur bakalım
00 Yorumla
+1 yılbu ülkede normal
00 Yorumla
Devamını Gör(40)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > 4 üniversite mezunuyum, markete müdürlük için başvurmam garip mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer