Ameliyathane hizmetleri mi tıbbi görüntüleme teknikleri mi daha iyi?

Ameliyathane hizmetleri 1. Sınıf öğrencisiyim sizce bölümümde kalmalı mıyım yoksa anestezi, tıbbi görüntüleme teknikleri mi seçmeliyim anestezinin atama puanı çok yüksek tıbbi görüntüleme için ne düşünüyorsunuz okuyan var mı?
Ameliyathane hizmetleri mi tıbbi görüntüleme teknikleri mi daha iyi?
Cevapla