Dershaneye yazıldım ama pişmanım, ne yapmalıyım?

seneye sınava giricem yaz kursu ve kış için dershaneye yazıldım. bugün ilk gündü 5 ders işledik. ama hocaları pek beğenmedim. test kitabı da tek 1 tane verdiler konuları yazdırıyorlar ağızlarıyla. çok rahat geldiler gözüme sanki pek bir bilgileri yok gibi. ve hiç kimseyle arkadaşlık yapamadım. sınıftaki herkes birbirini önceden tanıyor musun ben yeniyim. herkes kendi arkadaşlarıyla takılıyor. ben her tenefüs ve öğle arasında tek başıma sınıfta oturdum. derslerden sonra herkesin oturup kendi kendine soru çözdüğü 2 saat var ona bile kalmadım. kendimi çok kötü hissediyorum. ağlıcam gibi. 3 ay kalıp kışın çıkmayı düşünmeye başladım. nolur bana bir akıl verin napıcam
Dershaneye yazıldım ama pişmanım, ne yapmalıyım?
Cevapla