Neden hicbirseyden zevk alamıyorum hersey neden bukadar zor mutlu olmak cok mu pahali?

Merhaba arkadaşlar ben 1 ay sonra 21 yasina girecegim. 1 yildan fazladir kurumsal bir sirkette teknisyenlik yapiyorum asgari ucretten biraz fazla maas aliyorum. Ama daha oncede hep bos zamanlarda calistim ama hala meyvesini yiyemedim ne bi araba alabildim ne bisey yasta ilerliyor evlenmekte istiyorum ne evim var nede dugun icin birikimim bu ulkede birsey yapmak neden bu kadar zor. artik robot gibi hissediyorum sadece is ev ev is hicbirsey yapasim yok herkez tavsiye veriyor daha fazlasi yok biktim sacmaliklardan elde avucta hicbisey yok ne yapacagim ben
Güncellemeler
+1 yıl
Mevxu yaptigim iste degil pek cok yorulmus hissediyorum hayattan
Neden hicbirseyden zevk alamıyorum hersey neden bukadar zor mutlu olmak cok mu pahali?
Cevapla