İktisat mi işletme mi kamu yönetimi mi sınıf öğretmenliği mi? (Puanı 300lü olan biri için)?

Evet arkadaşlar hepsinin de atama puanları yuksek mezun çok ama bir seçim yapacak olsak sizce hamgisi? İleride değişir mi biraz?
İktisat mi işletme mi kamu yönetimi mi sınıf öğretmenliği mi? (Puanı 300lü olan biri için)?
Cevapla