Bir arkadaşımız salak diyor ki çalıştıracam beni istemiyorsun yani dedim sanki bana tavırlı sanki ne bileyim beni istemiyor mu
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Müdürün şunu demek istemiş hicbir çalışma hakkını bilmeyen , suspus olan esnek mesai saatlerinde çalışmayı kabul eden ne dersem diyim tamam diyen biri lazım bana demiş kısacası bu
Evet öyle istiyor ben öyle değilim işte bana akıllı diyor bana mı laf sokmuş artık Benden memnun değil mi yani
Yani ben memenin olmadığını anladım açıkçası
Yaaa çok pardon klavye hatası ****memnunn
O arkadaştan yola çıkarak söylüyorum diyor ki tek sorunlu kişi o onu da hallediyorum bir şekilde diyor beni istemiyorsa çıkışımı vermesini istedim kabul etmiyor ama çok alındım ben
Yani anlamadım ya ben
O kişi akıllı olduğu için sorunlu mu oluyor patronun gözünde. Pess
Galiba ben akıllı olduğum için artık sorunlu oluyorum galiba iş yaptıracak kendine Köle arıyor diğer zeka gerektiren şeyleri kendisi yapacak ameleliği başkasına yaptıracak
Yani tam olarak böyle gerçekten. Ne yapmayı düşünüyorsun
Bana söz geçiremiyor açıkçası bu yüzden sanırım çünkü ben baskın biriyim ona söz geçiren tarafım ve disiplin olmasını söyledim bana böyle cümleler kurdu resmen disiplin değil ve bu şekilde istiyormuş ama ben çıkışımı istedim izin vermem diyor suratı beş karış çok kötüyüm arkadaşımdı bu kişi ve çok alındım ne çıkacağım işten çünkü ben amele değilim ve bana söz geçirmesi imkansız çünkü işimi bilen biriyim kolay kolay milletin arkasını toplamam
Valla sen olması gerektiği gibisin patron problemli yaniii
Hatta daha iyiyim ama bana karşı bir şey yaptırmıyor yani şöyle ki yanında amele olacak çöpünü bile onlara attırıyor ben olunca susuyor resmen ben ne işe yarıcam o zaman süs köpeği miyim ben durucam öyle
Ya hayatımda ilk defa böyle patron duydum ya. Adam gerçekten problemli
Memlekete çok salak var ondan alışmıştır
Evet ama durup dururken bana da böyle demesi sinirimi bozdu
Belki sende canımsın ona göre bilemezsin
Salak arıyor
Beni çıkartsın o zaman zaten görmezden geliyor beni salak yerine koymuyor ama dışlandığımı hissediyorum artık
Yaşın genç galiba iş hayatını pek bilmediğin belli 😀
Yöneticiler patronlar müdürler
Kendilerine alternatif olacak kendilerinden rol çalacak nitelikte Zeki , özgüvenli potansiyeli olan çalışan istemezler. Gördükleri yerde de ayağını kaydırırlar.
O yüzden iş hayatında başarının sırrı susmak ve yalakalık yapmaktır.
Tabiatını uygun değilse profesyonel yaşamdan uzak dur freelancer çalış ya da kendi start-up ını başlar
Ya ayağını kaydıramam ki ben görünmüyorum yani etkisizim nasıl ondan üst olayım o Benden akıllı biri ben kızım diye mi böyle anlamıyorum her şeyi yapıyorum tam olarak niye ben değil de salak birini tercih ediyor abi ben bin kat fazlasını zaten yapıyorum neyi eksik yaptım anlamıyorum ki
Egosunu yeterince tatmin etmemişsindir.
Hayır sen değil o gözü kara hakkını yedirmeyen biri olarak görmüşse senin ayağını kaydırır demek istedim.
iş hayatı ile ilgili bir başka kural ;ne iş yaptığın değil kime yalakalık yaptığın daha önemlidir.
İşler bir şekilde yürür yapılır zaten.
Önemli olan yaptığın işi nasıl pazarladığın.
Evet doğru ama onunla aklım bir olduğu için böyle davranıyor söylediklerim dokundu ona ve akıllıyım sinir oluyor bu huyuma anladım onu gitsin salaklarla uğraşsın o zaman çok üzdü beni o kadar zaman beraberdik ve beni istemediğini düşünüyorum artık
Profesyonel çalışma hayatı gerçekleri 3: tazminatsız işten çıkartmak için çalışanı bezdirme, küçük düşürme, ona kendini yetersiz hissettirme , bilgi saklama , dışlama, yok sayma sözün özü mobbing 😄
Profesyonel çalışma hayatı gerçekleri 4: patron dan müdürden yöneticiden ve bilimum iş için birlikte olduğun insanlardan arkadaş olmaz ! Onlarla arkadaş olunmaz.
Zaten gavur ellerinde iş arkadaşı diye bir tabir yok başka bir şey diyorlar adını şimdi unuttum. Yani iş ve arkadaş kelimelerinin yan yana gelmeyeceğini adamlar kabul edip bunun için kelime üretmişler
Yok ya ben aptalım cidden aptalım ya
Bir de çıkışımı vermiyor salak gibi
Aptal değilsin kuzucuğum.
İyi niyetli ve tecrübesizsin.
Biz de geçtik o yollardan 😃 ondan sonra baktım bana göre değil bıraktım Prof hayatı kendi işimi kurdum. Vs vs bir şeyler yaptım yapıyorum işte
Çıkışını vermez.
Şu an kanun var işçi çıkartmak yasak.
Yok değil kendim istifa ediyorum kabul etmiyor
Vardır bi çapanoğlu planı
Bir şey daha sorabilir miyim şimdi bu kişiye dedim ki ortak bir tanıdığımız bana yazılıyordu söyledim hemen sinirlendi şimdi onu ben arayıp ayar vericem diyor beni de koruyor hala başka biriyle olmama müsade etmiyor fakat böyle cümleler kullandı anlamsız
İş yerinde esen ihtiras rüzgarları ve bu tip şeyler bes bereket kaçırır.
Ondan demiş olabilir.
Ya da o sana halleniyordur.
İkisinden biri
Bana halleniyor o kesin aramızda var bir şeyler de yani biri bana yazılınca böyle şeyler yapıyor bir de sanki tavrı banaydı yani suratı asıktı hep sanki beni istemiyor anlamıyorum nasıl anlıcam çünkü kalmam istenmediğim yerde
Sen en iyisi onla seviş 😄
Bu sayede kariyer basamaklarını hızlıca tırmanmış olursun
Jsjsjsjs seviştik
23 kez
O zaman işler değişir.
Neyse iyi günler
Patronuyla yatan insanları çok ahlaksız buluyor
Ya öyle değil ya hoşlanıyoruz o şekilde değil