Zamanında okumadığıma pişmanım, sizce geç mi kaldım?

arkadaşlar ben 30 yaşındayım lise mezunuyum zamanında üniversiteye gitmedim benim 10 yıl önceki yaşıtlarım gitti meslek sahibi oldu okumak istiyorum ders çalışmaya başladım önlisans sağlık kazansam bile yeterli benim için sizce geçmi kaldım hayallerime ulaşmak için meslek Şahibi olmak icin bir insan 35 yaşına kadar meslek sahibi olabilir diyorlar 😣
Zamanında okumadığıma pişmanım, sizce geç mi kaldım?
Cevapla