Arkadaşlar 1 ay oldu işe başlayalı ilk günden çocugu begenmiştim samimi olduk ben herkese nasıl davranıyosam onada öyle davranıyorum ama yavaş yavaş niyetini belli etmeye başladı. 3 kere kahve içmeye davet etti ama hep ekiyorum 🤗 sadece aşırı laubali olması beni düşündürüyo ve aynı iş yerinde nasıl olur bilemiyorum🤷🏻♀️ ben 22 o 29 yaşında. Takılmalık bi ilişki istemiyorum niyetini nasıl anlayabilirim anlayana kadar nasıl davranmalıyım?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Bence fazla da ilgi gösterme geri planda kal. Amacını hareketlerini sana olan tavrını ölç biç öyle hareket et.
Sonuçta aynı iş yerindesin aranızda bir şey olduğunu bilip dedikodu yapan çok olur.
Seni rahatsız eder mi bilmem ama şahsi görüşümce beni eder bu yüzden iyi düşünmen lazım.
Ciddi bir ilişki istiyorsun ama karşıdaki biraz Laubali demişsiniz ne kadar olur o ciddiyet bilemedim herkese mi böyle size mi özel bunu takip etmelisiniz.
Ya gerçekten ge*vşek biri herkese ya*vsıyor ya da size özel sizin yanınızda eğleniyor samimi davranıyor..
Bazi şeyler yaşamak istiyorsan gerçekten iyi düşün sevgiliyken güzel olur her gün görürsün takip edersin ne yaptığından haberin olur iyi hoş ama ayrılığını da düşünmen lazım.
Her gün göreceksin unutmak istesende olmayacak belki diğerlerine olan samimiyetini kıskanacaksın vs... zoruna gider.
Iyi düşün iyi karar ver. Erkekler sıkıntı etmez dedikoduyu lafı sözü. Olan kıza olur hakkında kötü yorumlar yapılır01 Yorumla
Soran+1 yılAramdaki arkadaş ilişkisini bozmamak icin mesafeli ama güler yüzlü oluyorum izinliyken seni çok özlicem dedi bende elbet bir gün buluşacagız şarkısını gönderdim ilk başlarda kanka diyodu artık adımla sesleniyo zaten benim olmadıgım artamda hep beni soruyormuş bazı kişiler yakında açılır falan dedi hatta yok falan diyip şakasının bile hoşuma gitmedigini söyledim ama cocukla fark edilmesin diye normal davranıyorum
En İyi Cevaplar
+1 yılBence önce bir tanı laubali olmadan. Arkadaşça takılabilirsin. Zaten henüz daha bir ay olmuş, gerçekten sevip sevmediğini anlamak için bundan daha fazlası gerektiğine inanıyorum. Ayrıca orda mutlaka uzun süredir çalışan insanlar vardır. Bence onlarla muhabbet edebilir, dolaylı yoldan sorabilirsin laf arası. Orda ilişkisi olmuş mu olmamış mı da öğrenirsin daha önceden. Bir insanı tanımadan bir yola başlama. Sana iyi, hoş davranabilir. Bu hareket erkeklerin avına gitmeden önce sürekli yaptığı bir davranıştır. Göz boyamak için bir çok güzel şey yapacak, sana vicdan yaptıracak ileride belki ama hep kendine şunları sor "Ben bu adamı seviyor muyum, hangi özellikleri onu diğerlerinden ayırıyor, niye onunla beraberim ya da olmalıyım?". Yani, prensiplerin olsun boş insanlarla boşa zaman kaybetme 🤚🏼
51 Yorumla- +1 yıl
Güzel tavsiye 😎
Aynı iş yerinde herkesimi öyle davranıyor sana mı öyle davranıyor bir bak daha 1 ay olmuş bence bir 5 ay geçmesi lazım tanı gör davranışlarını ağır bir insansa olur iş yerinde hemen başlayınca tavlama olaylarına giriyorlar yem olma dikkat et.
65 Yorumla
Soran+1 yılHerkese karşı güler yüzlü fakat bana daha farklı anlamayan yok zaten bana karşı olan ilgisini. Dedikodu malzemesi olmak istemiyorum eger olursa anca sezon kapanınca olur
Soran+1 yılArkadaş ilişkimi bozmadan nasıl bizden olmayacagını belli ederim
- +1 yıl
Bitmiyecek bir şey güzel yaşamakta iyidir insan sonra pişmanlık duyor keşke etseydim denilir bence
+1 yılSana şöyle söyleyim benim hoşlandığım kız Garson mesela ülkesinde ama tabi azerbaycanda kendisi ve ben işsiz olduğum için üniversite diplomam olmasına rağmen kendimi onun yanında ezik görsem de sonuçta her ülkenin şartları farklı diye normal davranıyorum. Kompleks yapmıyorum ve zaten geçmişimde hiç kompleks yapmadım. O kız kompleks yapan biri olsa zaten arkadaşım olamazdı ama şimdi onunla ilerleticem ben de onun ülkesinde garsonluk yapmak istiyorum şimdi mesela iş arkadaşı olayım çok istiyorum mesela güzel birşey iş arkadaşı olabilmek
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
40
Cevap
73Cevap
+1 yılİş yerinde genelde müdürler sevgili olunmaya karşıdır. Adınız çıkarsa işten atmak için türlü bahane yaparlar. Bende sevgilimle aynı iş yerinde tanıştım, müdüre belli etmemek için yan yana bile gelmiyorduk. Sevgili olanların hemen dedikodusu çıkardı. Sevgilim işten ayrıldıktan sonra sevgili olduğumuzu duyurdum. Kimisi inanmakta güçlük çekti kimisi tebrik etti ama müdürün kulağına gidince benden soğudu
20 Yorumla
+1 yılÖncelikle kahve davetini hemen kabul etmemen güzel. Erkek milletine hemen ok demek çoğu zaman erkeğin kendini vazgeçilemez sanmasına sebebiyet verir. Benim fikrim, çocuk seni 3 kez davet ettiyse ve sen ektiysen bir sonrakini kabul et. Çünkü en sonunda çocuk sıkılabilir, bu derece yeterli. Yalnız kahve içmeye gittiğinizde çok yakın davranma yani hemen çok aşıkmış gibi davranma ama tabii samimi de davran sonucta belki de 5-10 yıl sonra çocugunuzu okula bırakmaya gidiyor olabilirsiniz :d hadi hayırlısı sadece çok yüz verme. Yaş farkınız da abartılcak boyutta değil. Sugar daddy boyutunda değil.
10 Yorumla
+1 yılYaşayabilirsin tabii ama ciddi bir ilişki yaşama niyetin o yüzden onu tanı laubali bir tavırla değil, ciddi bir şekilde. O da ciddileşecektir. Diğer iş yerindeki kadınlara da mı öyle yoksa sadece sana mı bunu da bir değerlendir. Diğer kadınlara da böyle ise eğlence istiyor demek. Biraz vakit geçirebilirsin onunla. Biraz tanıyınca birbirinizdende hoşlanırsanız ilişki yaşayabilirsiniz
00 Yorumla
+1 yılİş yerindeki insanla gerçekten emin olunmadıkça sevgili olunmamalı. Eğer bir problem yaşarsanız yarın bir gün yüz yüze bakacaksınız hani. Risk bu bence. Ayrıca evlenmeyi düşündüğün için doğru insan tanımak yerine doğru insanı tanıdıktan sonra evliliği düşünmek daha doğru bir yaklaşım olur.
00 Yorumla
+1 yılkardesim ne olursa olsun guvenme hicbi erkege sitede Cok kiza akil vermeye calisiyorum erkeklere kendinizi kullandirtmayin yapmayin bunu taze genc bedenlerinizi kirletmeyin tarif ettigin anlattigin kisinin niyeti belli seni elde edene kadar her samimiyeti gosterecek isi bittikten sonra yuzde 90 terkedecek o bunu yapmaya alismis cunku baska karakterde kimse. Yeni tanistigi biri ile lavbali olmaz mutlaka cikari vardir
00 Yorumla
+1 yılİş yerinde ilişki zaten zor, bir de şartları konusunda prensipliysen iyice zor ve riskli. Bence hiç ilgilenme, cidden ters giderse öok gereksiz yerlere gidebilir. Madem 3 kere de reddetmişsin, demek ki o kadar da ölüp ölüp dirilmiyorsun, o yüzden ben maceracılık seçeneğimi başka yere saklardım, olmadık yerlere varabilir... Dedikodu malzemesi olmak da cabası.
00 Yorumla
+1 yılBence karşısına çıkıp anlatmalısın: iş yeri ortamındayız, eğer ciddiysen bunu belirt, aksi taktirde kısa süreli ilişki istemediğini bir şekilde anlayacak şekilde konuşabilirsin ama en önemlisi konuşmak olacak. Yani bunları bir anda yapma tabi, görüştüğünüzde söylersin. Bir de ekme bence. Seninle buluşmak istiyorsa buluş fakat sadece o istiyor diye buluşma. Özetle iş yerinde olduğunuz için ve hareketleri güven vermiyorsa salla gitsin.
00 YorumlaKesinlikle aynı işyerinden birisi ile ilişki yaşama. Ne kadar çok beğensende olmasın. Ben kendim yaşadım gördüm. Aranızın kötü olması durumunda ettafınızdaki insanlar hep sizleri gözleyecekler ve dedikodunuzu yapacaklar siz her ne kadar yansıtmadiginizi dusunsenizde o iliski o işe yansıyacak. İlerki zamanlarda ayrılık olduğu zaman o iş yeri her ikinizede artık cekilemeyecek bir yer olacak. Bu hatayı yapma.
40 Yorumla
+1 yılGevşek ve laubali adamdan olmaz 29 yaşında ve hâlâ gevşekse bugün sana gevşer yarın başkasına aynı iş yerinde sıkıntı çekersin efendi ve ağır başlı bir adam olsun hayatında.
23 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın
- +1 yıl
biraz bekle ve acele etme derim ben
Soran+1 yılAcelem yok adından yaşından başka bildigim bişey yok nasıl tanırım magazaya etiket olmak istemiyorum iş olmasa evet bi şans verirdim ama iş oldugu icin agırdan almak zorundayım ama arkadaşlıgım zedelensin istemiyorum
+1 yılolabilir bunda birşey yok boş postmodern tabuları hiçe say , neymiş işyerinden olmazmış vs buna benzer çok postmodern tabular var sonraki nesillerde bunları eleştirir ve hasıl iş dışında kili kendini daha iyi belli eder ancak bir çay içmekle tanırsın
00 Yorumla
+1 yılBence çıkarı cinsel birliktelik anlatışın kullanıp atan erkek karakteri olduğunh gösteriyor. Yüz verme bence ve böyle yakınlaşma gibi eylemlerde bukundumu tepkini göster bence sonra pişman omursun demedi demeee
00 Yorumla
+1 yılAynı işyeri ve ilişki kurabileceğin birey senden büyükse yanlış yollara düşme ihtimalin %90 dan aşağı olmaz. Benden tavsiyedir ileride başkasının yüzüne bakamazsın
10 Yorumla
+1 yılBak kuzum ayni şeyleri bende yaşadım o yüzden sana tavsiye laubali birisiyse ondan uzak dur ve iş yerinde sakın kimseyle iş dışında muhabbet kurma çünkü bu muhabbet çok çabuk etrafa yayılır ve senin sadece adın çıkar başka bişey olmaz o yüzden aynı iş yeriden ve laubali birinden dinlene dinlene kaç bu söylediklerimi unutma
11 Yorumla- +1 yıl
Ha bide işyerindeki insanlara çaktırmadan sor onun geçmişini araştır hiç olmazsa birini aricam. diye telefonunu al karıştır
+1 yılAşırı laubali
Böyle ise işin zor
İlişkiye başlamak için kolay ama sonrası için zor
Kıskanacaksın, acabaların olacak
Çok iyi tanı sonra adını koyarsın00 YorumlaMesafeni koruman gerek biliyorum zor lakin başka türlü anlayamazsın
Eğer yelkenleri suya indirirsen iş işten geçer sende burada melakolik ihanet ve ayrılık soruları sorarsın00 YorumlaBirinci derecede akraba ları ile tüm şehir le yatan kadınlar tanıdım. İş yerinde herkes e ver bişey olmaz. Ama elime degmedi kutsal bakireyim bildigğn kızlardan degilim ayaklarına yatma yater
00 YorumlaZamana bırak derim ama çok laubali olması pek iyi değil onu biraz tanı derim. Aceleci olma eğer ciddi düşünüyorsan kanka böyle seylerde dikkatli olunması gerekir yoksa hayal kirikligi
00 Yorumla
+1 yılYaşanabilir ama nasıl bir kişi? Buna dikkat edilmeli ve iş yerinde öpüşme, sarılma kovulmanıza sebep olabilir.
10 YorumlaUzak dur
Kesinlikle
Laubali...
Bundan baba olmaz20 Yorumla
+1 yılBen olsam yaşamazdım, aynı iş yerinde ilişki çok yanlış geliyor bana. Daha önce o durumu yaşadım çok sorun oluyor.
00 YorumlaErkeklerde cok fazla ayrintiliniliskinolmaz genelde, ve seks odakli nerdeyse hepsi, elemanin niyeti seks emin olabilirsin
00 YorumlaKanka bence yanlış çünkü 22 yaşındaysan senin 29 değil 47 yaşında bir erkek bulman lazım. Bunu bir düşün. Çoluk çocukla mı uğraşacaksın sen?
00 Yorumla
+1 yılBiraz analiz edeceksin , sonrasında buraya yazdığın gibi açık yüreklilik ile söyleyeceksin olursa olur , olmazsada kaybın olmaz
00 YorumlaCiddi değildir büyük ihtimal ama , sen konuş bir ciddi ciddi kahve iç , konuşmalarından anlarsın zaten.
00 Yorumla
+1 yılBiraz oynak tip ya bence fazla bağlanma niyetini sor direkt.
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet aşırı laubali çok şakacı bildigin yürüyo ama tamda bişey söylemiyo
Eğitim & Kariyer konusunda 401 cevap paylaştı. Kahve içme davetini kabul edersen muhtemelen sana açılacak. o zaman gerçek niyetini anlarsın
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAdam kahve içelim diyor sen evlilik teklif etmiş gibisin 😂 Flört de ve herşey de olduğu gibi türk insanı ve tük kadını sonuncudur. Neyse ki bira ısmarlamak istememiş. Tanrı bilir ne düşünürdün 😂😂
10 Yorumla
+1 yılBunu yaşama, çirkin dedikoduların malzemesi olursun
10 Yorumlaöncelikle onu ekmeyııp bı kahve içersen anlarsın nıyetını öyle uzaktan olmaz
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıltabii ki de ilişki yaşarsın herhangi bir sorun olmaz onunla yakınlaşıp çatır çatır kendini ona si*ktirebilirsin zevk almaya bak hoşlandıysan hiç düşünme ver gitsin yaani 😁😂
00 Yorumla
+1 yılTavsiye etmem. Anlaşamazlık durumunda biriniz işi terk etmek zorunda kalacak
00 Yorumla
+1 yılSakın yapma öyle birşey ayrılık ihtimalimi düşün ve ne kadar iğrenc olacağını dinle milletten
00 YorumlaOlabilir neden olmasın. Bizim şirkette aşk yaşayanlar çok
02 YorumlaNeden olmasın sonuçta aşk ve işi birbirine karıştırmadan yapılır
00 Yorumla
+1 yılAkacak kan damarda durmaz... ok yaydan çıkmış zaten...
00 Yorumla
+1 yılOrtaya Dedikodu Çıkmasını İstemiyorsan İlişki Yaşamaman Gerekiyor.
01 Yorumla- +1 yıl
Ayrıca Kahve Davetini Kabul Etmemen Güzel Olmuş. Erkeklere Hemen Tamam Denilirse Herkes Beni Beğeniyor Havasına Girerler. Ayrıca Niyetini Anlayana Kadar Biraz Uzak Dur.
- Eğitim & Kariyer konusunda 321 cevap paylaştı.
+1 yılAynı iş yerinde çalışanların ilişki yaşamasını etik bulmuyorum..
00 Yorumla
+1 yılbir kere kahve iç..
niyetini orada belli edecektir zaten..12 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle ama bana açıldıgı zaman eger bişeyleri başlatırsam iş yerinde aynı şekilde olucaz el kol sarılma vs istemiyorum bunları yaparsa bitiririm acımam o zamanda arkadaşlıgım zedelenir
- +1 yıl
Zaten iş yerinde sarılma, öpüşme vb. durumlarda kovulma durumuyla karşı karşıya kalabilirsiniz.
- Eğitim & Kariyer konusunda 301 cevap paylaştı.
+1 yıl.
Yok ya kesinlikle çok sorunlara yol açıyor.
Bence uzak durun.
.00 Yorumla
+1 yılPeki sen bu duruma nasıl bakıyorsun,?
Tepkilimisin yoksa gönlün var mı çocukta?00 Yorumla
+1 yılYaşardım ama düşünse o koskoca sistem mühendisi ben ise üniversiteler mezunu özel güvenlik... sonra duydum birisini bulmuş hayırlı olsun... Benden söylemesi.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılOlabilir tabii ki neden olmasın ama daima birbirinizi gördüğünüz için bir süre sonra aşkın heyecanı kalmayacaktır.
00 Yorumla
+1 yılbırak akışına ne istiyorsa belli olur
niyet iyiyse sulanmaz niyeti seni yemekse zaten ilkten belli eder
sende karar ver ama seninde niyetin pek masum değil bence.00 Yorumlabence biraz daha bekle daha bir ay olmuş belki niyeti arkfaş olmaktır yani karşı cins diye hemen farklı bir ilişki düşğnme emin olana kadar bekle ☺️ayrıca bence daha çok gençsin çok acele etme
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYaşı çok fazla
Kendinden eminse çakıp bırakabilir
Dikkatli ilerleyerek anlayabilirisin00 YorumlaOlur tabii ama dikkat etmek lazım, emin olmadan başlamamak lazım, sonrası zor olabilir.
00 Yorumla
+1 yılTakılmalık olmasın diyorsun ama ya o sana takılıp bırakmak istiyorsa ne olacak takıldığınla kalacaksın ☺
10 Yorumla
+1 yılYaşayabilirsin doğru biriyse evli değilse neden olmasın
20 Yorumla
+1 yılUzak dur bi anlık hevesle kapılma sonra üzülen sen olursun benden söylemesi demedi deme ondan sonra
00 YorumlaBir insanla görüşüp bişeyleri masaya yatırmadan kesinlikle onun net düşüncelerini öğrenemezsin bence bi buluş
00 Yorumla
+1 yılKişilik olarak sen az buçuk kestirebiliyosundur şuanlık duyguyu bırakıp mantığına uyani yapmalısın
10 YorumlaBence direk mevzuya gir isteklerini ona söyle rahatla
10 Yorumla
+1 yılBence kendini fazla kaptırma, üzülen sonra sen olursun :)
00 YorumlaTeklifini Geri Çevir Sonra Sana Karşı İlgisi Var Mı Yok Mu Gözden Geçir
00 YorumlaYol takınken geri dön!! sonra üzülen sen olma ihtimali yüksek 😉
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 324 cevap paylaştı. Evet yaşarsın neden olmasın
20 Yorumlaİşyerinde bu tip şeyler pek iyi değildir
03 Yorumla
Soran+1 yılBende kendimce öyle diyorum ama sezonluk elemanız
Soran+1 yılNiyetini nasıl anlayabilirim illa bişeylerin başlaması mı lazım
- Eğitim & Kariyer konusunda 812 cevap paylaştı.
+1 yılBen olsam sorarım valla açık açık 😃
30 Yorumla
+1 yılYaşanır daha iyi olur
10 Yorumla
+1 yılYaşarsın neden olmasın
10 Yorumla- Devamını Gör (53)
Devamını Gör(98)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Aynı iş yerinde çalıştığım biriyle ilişki yaşayabilir miyim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer