Aynı iş yerinde çalıştığım biriyle ilişki yaşayabilir miyim?

Arkadaşlar 1 ay oldu işe başlayalı ilk günden çocugu begenmiştim samimi olduk ben herkese nasıl davranıyosam onada öyle davranıyorum ama yavaş yavaş niyetini belli etmeye başladı. 3 kere kahve içmeye davet etti ama hep ekiyorum 🤗 sadece aşırı laubali olması beni düşündürüyo ve aynı iş yerinde nasıl olur bilemiyorum🤷🏻‍♀️ ben 22 o 29 yaşında. Takılmalık bi ilişki istemiyorum niyetini nasıl anlayabilirim anlayana kadar nasıl davranmalıyım?
Aynı iş yerinde çalıştığım biriyle ilişki yaşayabilir miyim?
Cevapla