Yks Deneyimlemiş veya Yks Öğrencisi Arkadaşlar Var Mı? Sizce İstediğim Bölüm İçin 300 Puanı Geçebilir Miyim? Zorlanır Mıyım?

Arkadaşlar merhaba. Öncelikle; (O bölümde işsiz kalırsın, başka birşey oku vb. yorumlar lütfen yapmayın.) Ben sadece üniversite okumak istiyorum okurken bazı hayallerim var onları gerçekleştirmek istiyorum. Sözelciyim. İstediğim bölüm Ankara üniversitesi DTCF Halk bilimi bölümü bu yılki puanı 300. Bu yıl bazı sebeplerden dolayı çok çalışamadım mesela edebiyatta İslamiyet öncesi, halk, divan, tanzimatın da azını biliyorum ama servetifinun, fecriati, milli, cumhuriyet edebiyatlarını bilmiyorum. Paragrafta da biraz sıkıntılıyım Çok endişeliyim. Bir yandan kazanmak istiyorum. Sizce ayt 300 puan almak zor mudur? O puanı geçebilir miyim? Çok çalışmadığım için endişeliyim Ne yapmalıyım? Olur mu sizce? 🙏
Yks Deneyimlemiş veya Yks Öğrencisi Arkadaşlar Var Mı? Sizce İstediğim Bölüm İçin 300 Puanı Geçebilir Miyim? Zorlanır Mıyım?
Cevapla