Patronum benden hoslaniyor mu yoksa insan olarak mi seviyor?

Patronum cok iyi bir insan. Bence beni insan olarak seviyor. Ama bazen bana bakarken sanki gozleri parliyor ve benim yanimdayken cok mutlu. Aramizda guzel bir sinerji oldugunu dusunuyorum. Benim her dedigimi cok onemsiyor ve ciddiye aliyor. Gecen gun bir sey sormak icin odasina girmistim. Ayakta sorup cikacaktim. Bana otur falan dedi. Sonra sorumu sorduktan sonra cikacaktim. Bana dur ya, isin yoksa biraz daha otur deyip biraz daha sohbet ettik. Ben bazen ufak tefek hatalar yaptigim zaman sadece gulumsuyor. Bazen hafif koluma dokunuyor saka yaparken. Gecen bana bir sey anlatiyordu, bana hayran hayran baktigini fark ettim. Ben mi yanlis anliyorum. Bana sadece patron olarak mi yaklasiyor, yoksa benden hoslaniyor mu?
Patronum benden hoslaniyor mu yoksa insan olarak mi seviyor?
Cevapla