Otelde komi olarak çalışmak istiyorum. Başvuruyu nasıl yapacağım?

Direkt olarak otele gittim diyelim. İş için kiminle konuşmalı, görüşmeliyim? Ne yapmalıyım tam olarak?
Bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olsun, gerçekten minnettar kalırım
Otelde komi olarak çalışmak istiyorum. Başvuruyu nasıl yapacağım?
Cevapla