Direkt olarak otele gittim diyelim. İş için kiminle konuşmalı, görüşmeliyim? Ne yapmalıyım tam olarak?
Bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olsun, gerçekten minnettar kalırım
Bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olsun, gerçekten minnettar kalırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
tabıkı başlamak ıstedığın departmana gıdıceksın orda görüşme talep edıceksın zıvını verıceksın
Cv'yi ben kendim doldurmuş bir şekilde götürüp mü bırakmalıyım, yoksa orada doldurabilecek miyim? Ben mutfakta çalışmak istiyorum. Bunun için İnsan kaynaklarıyla mı konuşmam gerekir, yoksa baş aşçıyla mı?
aşcı senınle konuşmaz baş aşcı hıç konuşmaz CV kendın doldurup götürıceksın tabı onlar zaten sana gereken soruları soracak ya da form varsa verıcek insan kaynakları ıle konuşacaksın yönlendırıceksın ama ararsan Emaıl olarak cıvı ıstıcekler kendın gıtmenı beğendım aferım öyle daha mantıklı soğuk kanlı gıdıceksın ben geldım buda calışmak ıstedığını belırtmek cok daha ıyı ama senlen görüşürlermı sanmıyorum CV alıp yollarlar muhtemelen oraya kadar gelemesın Emaıl ıstıcekler basvurmak ıstedıgın Otel kac yıldızlı ve Turıst otellımı? o önem taşıyor
büyük otellerın bellı bı sıstemı var Şak dıye kafana göre gelırsen almazlar zaten onun ıcın bunları soruyorum
5 yıldızlı bir otel. Arkadaşım oraya staj icin basvurmus. Direkt otele gitmis ama mail falan atmamis. Ki geri dönüş olmaz bence. Direkt yüz yüze görüsmek en iyisi diye düsunuyorum. Deneyimim yok malesef. O sepeble direkt komi olarak işe mi baslasam yoksa stajyer olarak mi gitsem bilemedim. Staj yapmak istiyorum desem ise alinma ihtimalim artar cunku
hayır ışte öyle deyıl kulanıp atıyorlar genelde cok ama cok ıyı bı ız bırakman lazımsın ozaman belkı oda deneyımın olmadığı ıcın zor ve evet haklısın kendın gıdersen cok daha mantıklı Bölge Olarak Antalya secdın? ıcımde antalyada bakıyorsun gıbı geldı
en önemlısı senı ışe alabılıcek kışıye ulaşman ve o kışıyı etkılenmek gerekıyor soguk kanlı ol sempatık ol utanma cekınme duygular olmasın
Hayır, İstanbul.
ıstanbul cok zor ya :/ antalya olsa neyse dıyıcem ama ıstanbul gercekden cok zor umudunu yıtırme gerekırse otel Müdür ıle görüş önbüro müdür 2 müdür farketmez azımlı ol burda calışmak ıstedığını belırle yanı bıraz fantazını oynat Zombıe gıbı cıvı atıp nıye almıyor dıye merak edıyor ınsanlar eee kac bın kışı yazıyor bılıyormusun FARK yarat AL ışı !!
Otelı araştır Hangı tür Otel ne konsept var otelde ona göre hazırla kendını
Otelde çalismak yerine bir restoran veya lokantada calissam nasil olur? ıse alim süreci daha kolay olur mu? hem buradaki deneyimim sayesinde daha sonre otelde calisma sansim da artmaz mi
hayır artmaz 5 yıldızlı otel ıstanbulda mesela cırağan hılton bomontı falan fılan bunlar calışdığın yere bakar yanı herhangı bı restaurantın deneyımı umarsamazlar ısmı cısmı önemlı onlar ıcın calışdın da calışdıgın yer ahmet usta mı ya da a la carte restaurant mı ona bakarlar ısmı varsa değer kazanırsın aa gamze burda calışmış bunla bı görüşelım dıye bunlar ışte püf noktaları
Ee bu durumda ne yapacağım peki? Deneyimsizim. Umudu keseyim mi? İş basvurusu yapmayayim mi? Senin dedigine gore yuksek ihtimal alınmayacagim ise. Bu tarafta, bize yakin cok otel var. Neden komi olarak almasinlad ki?
alınmıcam demedım ASLA tek morelın bozulmasın dıye bıraz hazırlamaya calısıyorum senı =) umud kesılmez tabıkı zaten en ıyı adımı kendın gıtmek ısteyerek yaptın
sana bırdaha dıyorum Hangı otelse Araştır thema sı ney müşterı portfolyosu kım bılgılerı al sonra gıt senı yüz yüze görüşdürene kadar peşlerını bırakma ınan bana ozaman alınırsın ışe kesınlıkle
Yüz yüze görüstürene kadar derken. Kiminle? Ve nasıl? Sürekli aramalı mıyım oteli, ya da tekrar tekrar gitmeli miyim? Yoksa gittiğim gün içerisinde mi ısrarcı olmalıyım?
İsrarci olacaksin giderek dedigim gibi soguk kanli olacaksin sempatik ve sevimli nasil anlatim ki anla iste zorlan aldiricaksin kendini işe
oteli ara önce
Nasıl? Rezervasyonun yapıldığı numaradan mı?
otelin kendi numarası işte evet, ne var ki bunda
Ne diyeceğim tam olarak? Ya iş başvurusu için arayamazsınız, otelin mail hesabına cvnizi atmanız lazim derse?
insan kaynaklarına bağlarmısınız dyeceksin okadar