Seneye dediğin aslında 4..5 ay sonrası. Ancak malesef bu pandemi ortamının 4..5 ayda geçeceği bugüne kadar ki gelişmelerden yola çıkarsak pek mümkün görünmüyor. Ama inşallah olur herkesin temennisi o yöndedir.
ben pek ummuyorum :) tüm avrupa da hatta dünyanın birçok ülkesinde 2021-2022 eğitim yılı yüzyüze olacak, avrupa da bir türkiye de artık kapalı olacak üniversiteler, türkiye de 2021-2022 eğitim yılının tamamın da güz ve baharda eğitim uzaktan olacak yani seneye yaza kadar
bakın ben bunu kızlar soruyorda aynısını 2020-2021 eğitim yılında güz döneminde uzaktan eğitim kararı alınırken ben Bahar döneminin de hatta 2021-2022 güzden bahara kadar eğitim uzaktan olacağını söyledim. hala da iddalıyım, önümüzdeki yıl da Üniversiteler uzaktan eğitim verecektir
kardeş haklısın önceden dedim KS de 2022 ye kadar öyle olacak dedim çıktıda 2022 nin bahar yılsonuna kadar eğitim uzaktan olacak artık 2022-2023 eğitim yılında bir ihtimal yüzyüze olur oda kesin değil