Eski sevgilim "Pilot olacağım, göreceksin." diye nispet yapıyor. Bu, kıskanılacak bir şey mi?

geçenlerde bana eski sevgilim yazdı. Martta bi sınava girmiş uçak teknisyeni ve hava trafik kontrolü çıkmış. Haziran sonunda tekrar girecekmiş o zaman netleşirmiş belki pilotluk da gelirse gelebilirmiş. Bana mantıksız geldi ama çok da bilgili değilim. Doğru mudur?
Eski sevgilim "Pilot olacağım, göreceksin." diye nispet yapıyor. Bu, kıskanılacak bir şey mi?
Cevapla