Dgs kalkıyor mu artık bilen biri açıklık getirsin?

Ben 2 yıllık üniversite düşünüyorum 2 yıllığa giderken ilk senemde yine ygs ye falan hazırlanıcam olursa diye, ama olmazsa da dgs ile 4 yıllığa geçiş yaparım diye düşünüyorum. Ama arkadaşlarım dgs nin kalkıcağını söyledi bende internette araştırma yaptım bu söylenti 2010 yılından beri var. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı, dgs gerçekten kalkıyor mu, kalkıyorsa ne zaman yürürlüğe girecek?
Dgs kalkıyor mu artık bilen biri açıklık getirsin?
Cevapla